Sinä et näköjään osaa laskeaAlkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 13:15 hmm kirjoitti:kuinka vanha siis nuori sää oikee oot ku et osaa kirjoittaa.... :/
musta on vasta tulossa äiti yleensä nuoret äidit ovat hauskempia kun vnhemmat huumorin taju tallella.Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 22:32 mami87 kirjoitti:nuoreja hauskoja äitejä,löytyykö semmosia täältä??olsi kiva vaihtaa kuulumisia muiden nuorien äitien kaa =)
mulla ja mun avomiehellä on pieni prinessa :heart: joka on vuoden ikäinen!minkäikäisä muksuja teillä on?ite olen vielä hoitovapaalla...entäs te?
Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 15:52 ronja-86 kirjoitti:Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
hyvä, teeppä se odotan innollaAlkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:14 Lara kirjoitti:\Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 15:52 ronja-86 kirjoitti:Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
onneks olkoon teille :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 13:54 mami kirjoitti:Heip
Meillä myös (huomenna tasan) 1-vuotias tyttö. Aika menee hirveän nopeasti :/ likan kanssa.
Uhma alkaa pikkuhiljaa näyttää kynsiään ja meno on sen mukaista
Hoitovapaalla myös minä..
mäkin lisään =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:14 Lara kirjoitti:\Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 15:52 ronja-86 kirjoitti:Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
meillä on näköjään ihan samanikäiset muksut =) onko sulla tyttö vai poika?mulla tytär synt.3.12 :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:30 pienenhetken kirjoitti:täälä on yks 19vuotias :wave:
esikoinen 3v5kk
toinen 1v1kk
ja kolmannen laskettuaika toukokuussa
Oon 19, toukokuussa 20.. joAlkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:36 mami87 kirjoitti:\onneks olkoon teille :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 13:54 mami kirjoitti:Heip
Meillä myös (huomenna tasan) 1-vuotias tyttö. Aika menee hirveän nopeasti :/ likan kanssa.
Uhma alkaa pikkuhiljaa näyttää kynsiään ja meno on sen mukaista
Hoitovapaalla myös minä..
minkö ikäinen olet itse?mä oon siis 18 ja täytän ens viikolla 19 =) tytär 13kk :heart:
molemmat on tyttöjä :heart: nuorempi on syntyny 7.12 ja on oppi käveleen kunnolla muutamaa päivää vaille 1vee sanoja ei hirveesti tuu,lähinnä tavuja vaan...nyt on suosikki tavuna kö sanoo kyllä mamma,pappa ja kakka ja muutaman kerran sanonu tyttö mutta en usko että niillä vielä mitään tarkottiAlkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:41 mami87 kirjoitti:\meillä on näköjään ihan samanikäiset muksut =) onko sulla tyttö vai poika?mulla tytär synt.3.12 :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:30 pienenhetken kirjoitti:täälä on yks 19vuotias :wave:
esikoinen 3v5kk
toinen 1v1kk
ja kolmannen laskettuaika toukokuussa
osaako teillä jo kävellä?tuleeko sanoja?
laitoin sulle postia =)Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 09:05 mami87 harmaana kirjoitti:moi rita18! mä lisään sut mun listaan.... =)