Hakutulokset

  1. S

    helpotusta hampaiden tuloon?

    Me käytetään homeopaattisia tuotteita. Kamomilla on tähän asti auttanut jokaisen hampaan kanssa. Kannattaa käydä homeopaatilla joka löytää oikean tuotteen, kamomilla ei oo ainoa joka auttaa.. Tai kysy luontaistuote kaupasta, en tiedä miten ammattitaitoisia ne on. Itte olen käynyt kurssin.
  2. S

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    En ole ennen tänne kirjoitellut (muistaakseni;).. Me plussattiin toisesta ivf:stä juhannuksena :) eli maalisvauva pitäisi olla tulossa jos ei nyt kauheesti mene yliaikaiseksi. La. on siis jo TIISTAINA !! Apua! Oireita lähestyvään synnytykseen on jos minkämoisia; menkkamaisia kipuja...
  3. S

    Turvaistuinkeskuteluista ja häiriköstä

    Onko se se sama tyyppi joka kehuu aina gragon jotain istuinta? oon pistänyt kans yhden tyypin merkille joka kirjoittaa aina hirmu lapsellisen oloisesti hyökäten ja hymiöillä pilkaten. tosin näyttää vain itte typerältä.
  4. S

    Äitipuolien epävarmuus

    Ja tämäkö se on sitten aikuisten ihmisten keskustelupalsta? :headwall: Taitaa jollakin kotiäipällä olla jo sen verran tylsää et kannattaiskohan palata työelämään tai etsiä jokin muu kehittävä harrastus?
  5. S

    Risoissa kengissä

    \ Fiksua käytöstä molemmilta.Meilläkin ex vaatettaa lapset ihan hyvin ja mekin ostamme lapsille paljon vaatteita.Se tosin harmittaa ettei ostamamme vaatteet ikinä kulkeudu ns.meille takaisin kun olisi niille käyttöä pikkusiskoilla...
  6. S

    Risoissa kengissä

    \ Fiksua käytöstä molemmilta.Meilläkin ex vaatettaa lapset ihan hyvin ja mekin ostamme lapsille paljon vaatteita.Se tosin harmittaa ettei ostamamme vaatteet ikinä kulkeudu ns.meille takaisin kun olisi niille käyttöä pikkusiskoilla...
  7. S

    atooppinen iho

    Onkohan jollain kokemusta lapsen atooppisesta ihosta, oon ymmärtänyt että pitää tosi tarkkaan kattoo mmitä lapsi syö että ei mee pahemmaks. Meijän tytöllä 8 kk on laikkuja poskissa, mutta ei raavi kyllä ihoa niinkuin olen ymmärtänyt että lapsi tekee jos on tota maitorupea. Kokemuksia ja...
  8. S

    ekaluokkalaiselle kännykkä??

    Kyselisin että minkä ikäisenä lapselle ollaan hankittu oma kännykkä? Kummitätinä vaan mietin että missäköhän vaiheessa tarjoudun sen hankkimaan pojalle, on nyt ekaluokalla. Kysyn vielä vanhemmilta mutta olis kiva tietää että missä iässä lapsi rupeaa sitä vaatimaan.Kiitos!!
  9. S

    Tässäpä katseltavaa ja musiikkia vauvallesi!

    Meillä katotaan teletappeja... http://www.bbc.co.uk/cbeebies/teletubbies/
  10. S

    Pregnyl

    Muistaakseni vain muutaman päivän, ei se kyllä 2,5vk elimistös pysy. Etköhän uskalla iloita, jos et ole varma pyydä varmistusverikokeisiin. Raskaushormonin määrä nousee aika äkkiä. Sain itse aikoinani pregnyl-piikin, ja 10pv päästä verikoe näytti plussaa ja 2vk kotiraskaustesti. Poika syntyi...
  11. S

    Teroluteilla negatiivinen vaikutus ovulaatioon?

    \ Ei ne estä. Paketiski lukee ettei tuote oo ehkäsyvalmiste, ettei kelleen satu vahinkoa. Tälläki palstalla on pyöriny niitä terojen aikana raskaaks tulleita. "Vahinko-onnea"! :D
  12. S

    parhaat tuplat?

    Toiseenkin ketjuun suosittelin Oran Jovi Land-tuplakärrejä mitkä meillä on. Tosi kovalla käytöllä olleet vajaan vuoden, eikä mitään vikoja ole ollut. Plussat voin listata tähän: + tukeva runko + tilavat istuimet eri ikäisille sisaruksille + hyvät likaa hylkivät kankaat (meillä edelleen kuin...
  13. S

    tuplarattaista

    Meillä on nuo Landit, en vaan tiiä kummat kun niissä lukee Ora Jovi Land. Ne on olleet kaikin puolin hyvät, tosi kevyet työnnellä lumisohjossakin ja tilaa on riittävästi eri ikäisille sisaruksille. Miehen siskolla on uudet Brion DoubleWayt ja niitäkin olen testannut. Mun mielestä niissä istuimet...
  14. S

    Käytettyjen turvaistuinten hinnat

    Meillä on Britaxin TwowayElite, mikä maksoi jotain 230 euroa uutena ja nyt kun luovuttiin autosta, eikä oo tietoo tuleeko heti uutta, kysyin kaupasta arviota paljonko voi pyytää käytetystä ja sanoivat että 120 euroa vois pyytää, istuin on noin vuoden vanha. Musta se kuulosti ihan kohtuulliselta...
  15. S

    apuva turvaistuimen ostoon!!!

    Täältäkin ääni Britaxin TwowayElitelle, todella hyvä istuin kaikin puolin! :wave:
  16. S

    Brio Tridem -ratas

    Meilläkin on nuo Tridemit, olleet käytössä ihan vauvasta asti koska me ei ostettu mitään yhdistelmävaunuja. Ne siis käy pienellekin vauvalle, kantokoppaa meillä ei kuitenkaan niihin ollut. Istuinosa on juuri sellainen "kuppimainen", mulle tulee siitä turvakaukalo mieleen ja sen säätö on tosi...
  17. S

    miksi mieheni ex vihaa minua?

    Miksei (ystäväni) luota minuun enään? On totta, että minulla oli suhde hänen mieheensä heidän ollessaan vielä naimisissa. Mutta se mieshän on hänen exänsä nykyään ja minun aviomieheni nytten. Tämä mieshän halusi itsekin erota, ei minun tarvinnut häntä väkisinkään viedä. Sitten hän ei halua...
  18. S

    Ehkäisyrengas

    Aloitin Nuvaringin vajaat 3 viikkoa sitten ja tiputteluvuotoa edelleen... Raivostuttavaa!! Sanoivat että normaalia, eikä kannata vaihtaa esim. pillereihin koska saattavat tehdä saman tempun. Ottaa päähän vaan kun kohta 3vkoa pitäny sidettä ja rengas pitäis poistaakin kohta. Toivottavasti sitten...
  19. S

    omatalo oj122

    Kysyit erityisesti tuosta teille sopivasta omatalosta. Meille tulee ensi kesänä muunneltu Sofia-talo.Sen kummemmin tietämättä teidän mallin pohjaratkaisuista tai muusta....en oikein tiennyt mitä kysyt. Yleisesti suosittelen kuitenkin Omataloa,sillä meillä ei ole mitään negatiivista...
  20. S

    -83 syntyneitä äitejä ja heidän lapsia.

    Täällä 6kk ikäsen Artun äiti Raumalta.

Yhteistyössä