-83 syntyneitä äitejä ja heidän lapsia.

  • Viestiketjun aloittaja äiti 04 la 06
  • Ensimmäinen viesti
seratar:mää en oikeestaa ikinä ennen saanu kuulla mitään negatiivista,paitsi nyt neuvolassa ku rupesin odottamaan neljättä.ensimmäinen neuvola käynti oli aika kauhee ja siitä jäi vähä huono fiilis :(
mää myös nautin suunnattomasti ku saan olla lasten kanssa kotona.tietenkin jossain vaiheessa ku lapset on isompia lähen opiskelemaan,mutta nyt haluan nauttia lapsista!!aika menee nopeesti ja ovat vain hetken pieniä.
 
mulla on kolme tyttöö ja aika hyvin on ihmiset suhtautunu, ensi järkytyksen jälkeen ;) meillä eka ku syntyi niin päätimme miehen kanssa että tehdään sit samalla hujauksella lapsiluku täyteen :heart: mulla on sillai ihanasti et parilla kaverillakin on vauvoja et en ihan yksin oo. sekin vähän rauhottaa esim porukoita et mä koko ajan oon "käyny" koulua, eli etäopiskellu. sain valkolakin viim keväänä.nyt on sit vähän aikaa taukoo opiskelusta, mutta amk on suunnitteilla. ei voi muuta oikeen sanoo kunet joskus väsyttää, mutta mulla on onneks ihana mies joka auttaa jos tarvii. ja tytöt on suurimman osan ajasta :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Anska harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2005 klo 20:57 Red Dragon kirjoitti:
Täälläkin äiti vm-83

esikoinen s. 12.3.04
kuopus s. 09.09.05

ja pohjois-savosta
Saakos udella et mistä päin p-savoo olet? Itse vielä muutaman viikon kuopiossa sit pitäs muuttaa parikymmentä kilsaa pohjosempaan siilinjärvelle.
Meillä on neiti 8kk.
 
pauzi
Hei!
Täällä 1v7kk Mitjan äippä Jyväskylästä. Pikkukakkosta tekisi mieli kovasti, mieskin näyttää vihreää valoa, muta kun on tuo pahuksen koulu kesken :/ Entiedä mitä nyt tekisin tän asian kans. Se itseasiassa ahdistaa aika paljon, mieskin kun odottaa jotain päätöstä multa. Aloitin elokuussa ja se ei kestäis ku 2 vuotta. Mutta kun ei malttais odottaa... Mielipiteitä?
 
äiti 04 la 06
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 08:19 pauzi kirjoitti:
Hei!
Täällä 1v7kk Mitjan äippä Jyväskylästä. Pikkukakkosta tekisi mieli kovasti, mieskin näyttää vihreää valoa, muta kun on tuo pahuksen koulu kesken :/ Entiedä mitä nyt tekisin tän asian kans. Se itseasiassa ahdistaa aika paljon, mieskin kun odottaa jotain päätöstä multa. Aloitin elokuussa ja se ei kestäis ku 2 vuotta. Mutta kun ei malttais odottaa... Mielipiteitä?
meillä esikoinen päätettiin tehdä ja koulu jäi kesken ehdin oleen 4kk koulussa ja nyt kun toinen päätettiin tehdä tytölle leikkikaveriksi niin koulun jatkaminen venyy taas parilla vuodella, mutta mikäs kiire tässä on=)
 

Yhteistyössä