Hakutulokset

  1. D

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Heisu81, me asutaan omakotitalossa jossa 120 neliötä ja 4 makuuhuonetta. Myös takkahuone voi periaatteessa joskus toimia yhden makuuhuoneena. Eli ihan hyvin sovitaan tänne. :) Kaikki ulkopuoliset on ottaneet meidän vauvauutisen hyvin vastaan, osa jopa kuulema osasi odottaa. Itsellä on kestänyt...
  2. D

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei! Minäkin hyppään mukaan. :) Meillä odotellaan neljättä lasta, nyt rv 29+5. Laskettuaika kesäkuun lopussa. Edelliset 7v, 5v ja 3v. Suunnitelmissa oli pitää lapsiluku kolmessa vielä monta vuotta, mutta luonto päätti toisin ja pikkunelonen ilmoitti tulostaan. Yllätys oli suuri, sillä kolme...
  3. D

    Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

    Minut voi poistaa listalta. En ehdi kirjoittelemaan enkä hirveästi edes lukemaan kiireisen elämäntilanteen vuoksi. Oma odotus sujuu hyvin, eilen tunsin ensimmäiset, höyhenen kevyet vauvan liikkeet. :love: Ihanaa odotusta teille kaikille ja voikaa hyvin! :)
  4. D

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Hei onko kesäkuisilla fb-ryhmäkin? Miten sinne pääsee mukaan? Enemmän ehkä voisi tulla sitä seurattua. :)
  5. D

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Hei vaan kaikille! Olen seurannut ketjuanne ja ajattelin josko tulisin itsekin mukaan keskusteluun. :) Olen 27-vuotias, kolmen alle kouluikäisen äiti ja nyt täytenä yllärinä odotan neljättä lasta. Taustaa vähän sen verran, että minulla PCO, joka vaikeuttanut raskaaksi tuloa ja kolme lastamme...
  6. D

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei kaikille! Löysin tämän ketjun kun googlettelin. Täällä 26v, kolmen pienen lapsen äiti. Mulla todettu ahdistuneisuushäiriö n. 5v sitten. Lääkityksiä syönyt siihen, ensin optipar ja sitten sepram. Nyt viimeiseksi lääkäri määräri sellaista kuin sertralin orion. Oxamin myös tuossa rinnalla...
  7. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Tammitähti, minäpä laittelen kuvia ja hintapyyntöä kunhan aletaan rattaita myydä. :) Tuplasti onnea Regalolle ja paljon onnea muillekkin hyviä uutisia saaneille! :heart: Diinu & piippis 10+3
  8. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Huiskishaiskikselle suuret pahoittelut :'( Kyllä tänne nyt ihan liikaa satelee huonoja uutisia. Toivottavasti loppuisivat pian! Tuplarattaista: Meillä on emmaljungan twin ceroxit, vm 2007. Olleet kyllä hyvät ja molemmat selkänojat saa laskettua, tai vaikka toisen jättää laskematta joten...
  9. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Tervetuloa pikkumuikku! Sulla onkin tosi mahtava tilanne, kun äitisi on töissä äitiysneuvolassa. :D Pääset ylimääräisiin ultriin. :) Mulla on tullut nyt ihan järjetön pelko, että onko tuolla masussa kaikki ok, kun tänne on tullut niin paljon huonoja uutisia. :'( Yritin jopa äsken soittaa...
  10. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille. :hug: Aivan liikaa tullut huonoja uutisia tähän pinoon. :'( Onneksi oli muutamia ihaniakin uutisia tullut, onnea! :heart: Minä taidan ainakin skipata suljetun kerhon, jos siis tämä meidän pino jää kuitenkin pystyyn? Tuntuu ettei jaksa jokapaikkaan...
  11. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Sydänx3 pahoittelut menetyksestä ja paljon voimia! :'( Ootteko muut ollu nyt ärtyneempiä kuin aiemmin? Musta tuntuu, että räyhään lapsille ihan liikaa kaikesta. Tuo nuorempi on 1v 3kk ja on milloin missäkin päällään ja sekös suututtaa, vaikka toinenhan vaan on utelias. Hirvee ärsytys...
  12. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    mamimam: Minä asustelen Kainuussa, Kajaanissa. Sain osan noista labroista, kun soitin omalle terkalle. Oon niin hätähousu tämmösten asioiden kans, että halusin saada heti tietää ne tulokset mitkä vaan valmistuu samalle päivälle. :D Tuo ois muuten kiva idea, että kaikista olis taustatiedot...
  13. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Ekaksi Miwwille suuret pahoittelut! :'( Minäkin liputan h&m:n mammavaatteiden puolesta. Ovat edullisiakin. Ainut miinut se, että moniin h&m vaatteisiin tulee hirveen herkästi reikiä. Siis paitoihin lähinnä. Mut muuten hyväksi havaittu. :) Hammaslääkärissä ei takuulla röntgeniä oteta...
  14. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Minä en kestovaippaillut kummankaan pojan kanssa tai tuo nuorempihan on vieläkin vaipoissa. Ei mulla olis siihen energia riittänyt, vaikka egologista hommaa olisikin. Mulla edelleen huonoa oloa. :x Ei tarvii oksennella, mut mahassa velloo ja tosi ällö olo. Aamuisin varsinkin, kun vatsa on...
  15. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Siitähän mulla piti kysyä, että onko muilla ollut jalkasärkyjä? Mulla välillä ns. vihlaisee/viiltää/jomottaa jompaan kumpaan jalkaan, mutta menee nopeasti ohi. Eikä oo kyllä aiemmin ollut tämmöistä. Ei mitään häiritsevää kuitenkaan ole.
  16. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mua ei raskaus oo muuten valvottanut, mutta tuntuu että illalla nukkuumaan mentäessä ei saa niin hyvin unen päästä kiinni kuin aiemmin. Sitten kun nukahdan niin voisin nukkua vaikka kuiiiiinka pitkään! Kahvin juonti tyssäsi mulla heti alkuunsa. Näin on ollut kahdessa edellisessäkin...
  17. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mulla on kans hirveä himo maustekurkkuihin! :p Ja toinen on sitten ananas-appelsiini juissi mehu. Marjuska, kuulun lehtikankaan neuvolan piiriin. Terkka vaan sanoi, että pissanäytteen voi samalla viedä labraan kun käy niissä verikokeissa. Niin mulla tais olla kakkosenkin aikaan. Taas on...
  18. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Isot tsemppaukset pikkusukalle! Meillä kans pitää toimittaa pissanäyte labraan samalla kun käy niissä verikokeissa. Vaikka mullakaan ei ole kahdessa edellisessä raskaudessa ollut pissatulehduksia yms. Paitsi ekassa raskaudessa luultiin, että mulla on raju virtsatieinfektio, kun pissasin ihan...
  19. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Pikkusukalle pahoittelut menetyksestä! :( :hug: Tosi kurjaa! Ja sulle tuplasti onnea iltatähteni! :heart: Muillekkin ultrasta hyviä uutisia saaneille paljon onnea! härkäneito, jää toki tähän ryhmään kirjoittelemaan! :) Ja vielä on tullut uusia elokuisia, tervetuloa vaan kaikille! :D...
  20. D

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Kivaa, taas uusia odottajia! Tervetuloa! :heart: Kelan äippäpakkauksesta: Ei olla vielä päätetty otetaanko pakkaus vai rahana. Esikoisen aikaan otettiin pakkaus, kakkosen aikaan rahana. Tuvalu, kelan sivuilla luki, että tuota nykyistä pakkausta jaetaan tämän vuoden loppuun saakka. Ei...

Yhteistyössä