Hakutulokset

  1. P

    Helppo kasvispiirakan ohje?

    Laittakaapas helpot ja nopeat kasvispiirakan ohjeenne jakoon :) Pitäisi kasvispiirakkaa saada pari pellillistä mutta mulla ei nuo kasvisruuat ole oikein vahvinta alaa :D
  2. P

    Voi mun lasta

    Tytölle nousi viime yönä kuume, äsken mittasin ja mittari näytti 40,4 :( Buranan otosta on kolmisen tuntia. Päätä myös särkee ja kurkku on kipeä ja paha olo. On niin avuton olo kun ei toisen oloa pysty mitenkään helpottamaan... Ja taitaapa sama tauti olla tulossa äitiinkin, jalkoja ja päätä...
  3. P

    Kannattais ehkä leipoa useamminkin

    Pitkästä, pitkästä aikaa sain aikaiseksi leipoa ja tein illan jääkiekkokatsomoa varten kinkku-paprikamuffinseja pippurituorejuustosydämellä. No joo, harvinaista herkkua vissiin kun mun kisakatsomoeväät on melkein syöty :D
  4. P

    Mitä ruokaa tänään?

    Mä en keksi mitään kivaa ruokaa tälle päivälle, auttakee!!!!
  5. P

    voi hyvänen aika

    Tuolle miun exälle miun lihominen on todella kova paikka, taas kun hain tyttöä sieltä niin kysyi että mikä se paino nyt on ja kiersi minuu ku jotain näyttelylehmää :D:kieh:
  6. P

    Muistaako kukaan tätä :)

    Taidatte kyllä olla sen verran nuoria kaikki ettei ole tuttu :D Mie fiilistelen täällä vanhoja aikoja :ashamed: YouTube - Heroes del silencio - entre dos tierras
  7. P

    Vai näin alkoi tämäkin vuosi

    Nimittäin vallan hurjalla paniikkikohtauksella. Aamuyöllä viideltä siihen heräsin ja vieläkin sydän hakkaa ja kädet tärisee : /
  8. P

    uuden vuoden menu

    Palsta vaviskaa!!! Mä söin kauraleipää, lauantaimakkaraa ja paholaisenhilloa. Nam :p
  9. P

    Tässä kai pitäis sääliä itseään...

    kun joudun olemaan aaton ihan itsekseen. En ole mihinkään lähdössä, mies töissä 200 km:n päässä ja lapsi isällään... Mutta ei, mä nautin olostani, kuohuviiniä lasissa ja herkkuja ympärilläni :):p
  10. P

    Mun eskari

  11. P

    Kyllä vaan osas olla hyvää!

    Tein lämpimiä voileipiä jauhelihahässäkän rippeistä ja hitto kun tulikin hyviä. Oli taas mies tehnyt hyvän hässäkän :D jauhelihaa, herkkusieniä, chiliä, tomaattia, aurajuustoa. sipulia, valkosipulia :p
  12. P

    kakkukuvia

    kiireessä kyhätty prinsessalinna :D
  13. P

    LOMA!

    JEEEEEEEJJEEEEEEEEEEEE! Nyt se alkoi, 3 viikkoa lomaa, tavarat pakattu mökille lähtöä varten. Kyllä tätä on odotettukin... No paitsi että loma alkoi pienen vatsataudin merkeissä mutta nyt en anna sen haitata! Ja loman alkajaisiksi päätäkin särkee mutta kunhan pääsee mökille, saunaan ja...
  14. P

    tytön herkkuruokaa

    tyttö sai oikein kunnon herkkuruokaa mummolassa - paistettuja muikkuja. Mummo oli kaksi ensimmäistä muikkua siivonnut ruodoista kunnes tyttö oli ottanut muikkua pyrstöstä kiinni ja syönyt kaikkine ruotoineen kaikkineen 16 muikkua :) Äiskän herkkusuu
  15. P

    kurjaa...

    Voi että tuntuu aina kurjalle kun mies lähtee :( Mies siis toisella paikkakunnalla töissä ja on viikossa kotona 1-3 yötä, tähän ikävään ei varmaan koskaan totu. No ei auta, vaatteet päälle ja kirpparikierrokselle, kyllä se mies taas keskiviikkona kotiutuu yhdeksi yöksi...
  16. P

    nyt täytyy sanoa

    että tällä hetkellä en juurikaan nauti työstäni matkatoimistossa. Kurjaa sanoa kyseleville ihmisille että en todellakaan tiedä lähteekö lentonne silloin ja silloin mutta silti te ette saa perua kuluitta matkaanne.... On nimittäin tosi kurja tilanne myös meille matkojen välittäjille...
  17. P

    Ei sitä kai koskaan totu

    siihen nimittäin että mies on töissä toisella paikkakunnalla, aina on yhtä kurjaa kun toinen joutuu lähtemään ja laskee öitä että taas tulee kotiin :( Sitten vielä kun tyttö on isällään niin on ihan orpo olo :D
  18. P

    lasten kuvia - mie voin aloittaa

    eli tässä miun tyttö 5 v. http://www.aijaa.com/v.php?i=6046794.jpg
  19. P

    käytetyn polkupyörän löytäminen voi olla vaikeeta!

    Miten voi olla näin vaikeeta löytää tytölle kohtuuhintainen 16 / 18 tuumainen polkupyörä... Uuteen ei todellakaan ole varaa... Epätoivoisesti olen laitellu kaikille viestiä ja selannu nettipalstoja.. sitten kun löytyis joku ok-kuntoinen niin onkin vaan nouto ja pyörä on Kokkolassa yms. Vähän...
  20. P

    taitaa olla pakko tilata hammaslääkäri...

    Pah. Jälleen kerran alkoi juurihoidettu hammas vihotella ja nyt savat kyllä ottaa koko p.skan pois. Normaalistihan siis poskihampaassa on juurikanavia 3-4, mulla on tähän mennessä löytyny seittemän ja näköjään sitten on lisääkin kun koskee. prkl. Tiedän kyllä että olen monimutkikas luonteeltani...

Yhteistyössä