nyt täytyy sanoa

että tällä hetkellä en juurikaan nauti työstäni matkatoimistossa. Kurjaa sanoa kyseleville ihmisille että en todellakaan tiedä lähteekö lentonne silloin ja silloin mutta silti te ette saa perua kuluitta matkaanne.... On nimittäin tosi kurja tilanne myös meille matkojen välittäjille...
Yrittäkää myös tajuta se että toimimme ainoastaan meille annettujen ohjeiden mukaan!
 
Hei.... anteeksi kun nyt tähän ketjuunkin änkeän tuon tyyppisen kysymyksen kanssa mutta osaisitko vastata.... kun mies tilasi itselleen lentoliput jotka olivat tarjoushinnalla, ehdoissa oli ettei lippuja voi vaihtaa, perua, ym. mutta miten jos lennot peruuntuu tuon tulivuorijutun takia niin saako mies rahojaan takaisin vai kuinka se menee?
 
anna
Säälin kyllä heitä, jotka nyt työskentelevät matkailualalla :( Ei se auta, vaikka kuinka huudettaisiin virkailijoille, että Mauno-Eerikki haluaan Mallorcalle ja koneen on pakko lähteä viiden minuutin sisään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Hei.... anteeksi kun nyt tähän ketjuunkin änkeän tuon tyyppisen kysymyksen kanssa mutta osaisitko vastata.... kun mies tilasi itselleen lentoliput jotka olivat tarjoushinnalla, ehdoissa oli ettei lippuja voi vaihtaa, perua, ym. mutta miten jos lennot peruuntuu tuon tulivuorijutun takia niin saako mies rahojaan takaisin vai kuinka se menee?
Riippuu ihan lentoyhtiöstä, mutta tähän mennessä on ainakin korvattu lipun hinta kun lento on peruttu tämän tilanteen takia!

 
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Säälin kyllä heitä, jotka nyt työskentelevät matkailualalla :( Ei se auta, vaikka kuinka huudettaisiin virkailijoille, että Mauno-Eerikki haluaan Mallorcalle ja koneen on pakko lähteä viiden minuutin sisään...
:D Tällaistahan tämä on ollut pari päivää.... Ja sama kun joku soittaa meille että mä olen täällä Ateenassa, mun tarvii päästä tänään Suomeen... Aaawww, helppo homma....
 

Yhteistyössä