Hakutulokset

1. S

sani87!!!!

noooh!
  2. S

sani87!!!!

:laugh:
  3. S

sani87!!!!

ihanaa! saat sit istua mun tietokoneen eteen ilman vaatteita näytää noi sun ihanat muodot!
  4. S

sani87!!!!

ggggrrrrrrrr :kieh:
  5. S

sani87!!!!

:kieh:
  6. S

sani87!!!!

ihana! tuukko käymään?
  7. S

sani87!!!!

miehet :headwall: !
  8. S

sani87!!!!

:wave:
  9. S

sani87!!!!

:kieh:
  10. S

sani87!!!!

mäki tunnen sut ******rakas!
  11. S

Oman paikkakuntasi "kylähullu"?

tulkaa pietarsaareen! Täältä niitä löytyy kasapäin!
  12. S

Minkä nimisiä ovat lapsenne ja mikä tulisi nimeksi jos teille tulisi vielä 1tyttö ja 1poika?

Meillä on Linus Jan Fredrik Jos tulis poika niin nimeks tulis varmaan Rasmus Jan Evert, ja jos tyttö tulis niin Sofia Linnea (ruotsalaisittain lausuttais Sufiia Lineea). :p
  13. S

kuinka paljon tuli painoa?

lähtöpaino 49kg. 2 päivää ennen synnytystä 69.5kg eli painoa tuli 20.5 kg kotia kun tulin, painoa oli lähteny 5kg. Poika täyttää 16 päivä 3kk, ja mä painan 53kg. En halua menettää enemmän paino, läskipussi vielä mahalla mutta en oo koskaan ennen voinu näin hyvin! :p
  14. S

lasketusta-ajasta

ultran. Mulla kävi vaan niin hassusti että menkkojen mukaan laskettu olis ollu 28.5, ensimmäisen ultran mukaan 4.6 toisen 8.6, en sit enää jaksanu miettiä asiaa, olin kyllä aika varma että lapsi ois syntyny 28:n päivän tienoilla koska mulla oli ollu jo viikoilla 34 kipeitä supistuksia, mutta sit...
  15. S

~KesäMassut 2007~

heippa! mäki voisin lisätä tonne meidän pojan nimen: Linus Jan Fredrik Löytyy 16.6 kiitti!
  16. S

rakenneviat

Meillä ei oo todettu, mutta yhden tutun tytöllä on ja se pulauttelee kokoajan.
  17. S

1500ml ja 7viikkoa?

meidän poika nyt 2 ja puol kuukautta ja syö 1000ml vuorokaudessa. eilen oltiin neuvolassa ja sanotiin että poika ei sais syödä tuota määrää enempää! poka oli syntyessä 2720 grammanen ja on nyt hänen ikästeen normaali koossa eli 5600 grammanen. Eikö ne tädit neuvolassa oo sanonu mitään? Mä annoin...
  18. S

kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

19 min! aivoja ihan nipisteli ku meinas loppua happi! |O
  19. S

Kuinka pitkään supisteli (ennen ku sairaalaan)

klo: 20.00 mentiin ekan kerran synnärille tutkittavaks, käyrissä näky selvät supistukset, mutta ei ollu pakko jäädä sairaalaan kun mä kerran niin kauheesti halusin kotiin. ajattelin sit mennä kotia nukkumaan, mut ei siinä kyllä yhtään nukuttu. kello 04.00 lähettiin sit uudestaan ku ei enää...
  20. S

kauheat kivut... valistakaa!

Kiitos vastanneille! Olin eilen neuvolassa ja kysyin asiasta. Täti käski olla ottamatta kipulääkkeitä, ja seurailla että häviääkö kivut, jos häviää niin ei pitäis olla mitään ongelmia. Oli vissiin klimppi vaan kiusannu ja saanu aikaan kauheet kivut, mut nyt tuntuu aivan uskomattoman upeelta...

Yhteistyössä