Hakutulokset

  1. M

    Paljonko rahaa olette painnut haisemaan kerralla postimyynnissä?

    Esim vaatteisiin ym. Kun äsken sorruin tilaamaan Ellokselta vaikka mitä koko perheelle. Liki 200 euroa, vaikka valitsin vain "edullisia" vaatteita... :whistle: Tämä oli kyllä mun ennätys :ashamed:
  2. M

    Lyhenikö muilla tukka lasten tulon myötä?

    Mulla oli lapsettomana pitkä tukka, esikoisen jälkeen leikkasin puolipitkät, ja pikkukakkosen jälkeen ei yllä enää olkapäillekään. Mummoutuminen menossa. :xmas: Kolmatta en taida uskaltaa hankkia. Neljännestä olisin kai jo kalju, vaikka lähtisi siinä vaiheessa varmaan hiukset muutenki...
  3. M

    Onko teidän lapsilla unilelua? Minkä lajinen ja niminen?

    Meidän tytöllä on kaniini. Nimeltään Niini. :D
  4. M

    Miten viesteihin saa linkitettyä kuvat suoraan?? Minen osaa

    :attn: . Jos netistä jonkun kopsaa.
  5. M

    Vitsi (eng) illan päättimeksi! Sen verran väsy oon, että mua nauratti....

    A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignores them at first, but her attention is galvanized when she hears one of the men say the following: "Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come...
  6. M

    Kuka keittää perunat kuorineen?

    Jos, niin huuhdotteko ensin ym. vaikka ovat pussin mukaan pestyjä?
  7. M

    Milläs herkutella, jos maidottomalla+munattomalla dieetillä? Kaipaa uusia paheita!

    Kun leivonnaiset, suklaa ja jätski ovat tähän asti olleet mun hyveet :ashamed: |O . Jo tummassa suklaalevyssäkin lukee, että voi sisältää maidon jäämiä |O . Mitäpä ei tuon pikkuisen imetettävän edestä tee. Tiedetään, hedelmiä ja marjoja, mutta siis jotain oikeasti nannaa....
  8. M

    Voitko mässäillä kun katselet kauhuelokuvaa?

    Olin eilen tehnyt lämpimiä voikkareita ja piti katsella sitä "Punaista lohikäärmettä", mutta alkoi tökkiä, kun näytettiin sen reportterin käsittelyä.. Jotenkin ruokahalu kaikkoaa aina verisissä jutuissa, menee herkkuhetki ihan pilalle. :$
  9. M

    Nyt löytyi kiva hiusmalli (linkki)!

    http://www.poster.net/rinna-lisa/rinna-lisa-photo-lisa-rinna-6234425.jpg Kelpaisi tietty myös kasvot ja kroppakin :whistle: .

Yhteistyössä