Lyhenikö muilla tukka lasten tulon myötä?

Mulla oli lapsettomana pitkä tukka, esikoisen jälkeen leikkasin puolipitkät, ja pikkukakkosen jälkeen ei yllä enää olkapäillekään. Mummoutuminen menossa. :xmas:

Kolmatta en taida uskaltaa hankkia. Neljännestä olisin kai jo kalju, vaikka lähtisi siinä vaiheessa varmaan hiukset muutenki stressistä :LOL: .
 
Mulla oli ihan poikatukka kun aloin odottamaan esikkoa,annoin kasvaa...kuopuksen ollessa 10kk leikkasin taas ihan lyhyen-siitä tähän päivään on mahtunut hiustenpidennyksi,spriraalikihara permistä ja vaikka mitä-nyt on omat hiukset pitkät.

:D

se mitä minä en tajua on että miksi kaikilla keski-ikäisillä on samanlainen tka nykyään :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ei, kun munkin vaan kasvaa :D
Sama täällä :D
Joo, mulakin.
Mutta ei taida liittyä lapsiin. Mä vaan en jaksa hoitaa niitä ja kun ne on tarpeeki pitkät, niile ei tarvi tehdä mitään. Mä en edes omista mitään hiustenkäherrintä tms ja hiuslakkapullo on...no jaa, ehkä 5 vuota vanha :D


 
anski77
mä tempasin ja leikkautin hiukset lyhyiksi tänä kesänä. aina ollut pitkä tukka ja kyllästyin siihen kun sit lopulta se oli aina vaan kiinni jollain sykeröllä. tässä lyhyessä huonoa se kun tätä joutuu aina laittamaan, ei olis toiminut vauva-aikana mitenkään. nyt mulla muksut 3,5v ja 5,5v niin kerkeen jo olla lyhythiuksinen = )
 
Mulla kasvo raskauden aikaan tukka tosi paljon etten ole raaskinu leikata. Muuten kasvaa tosi hitaasti mutta teki semmosen yhdeksän kuukauden spurtin.
Pitäsköhän tehdä pari lisää, sit mun tukka olis persuuksille :whistle:
 
Lunatic
Juu, likan syntymän jälkeen pätkäsin tukan, ku huomasin että sitä aina revittiin.
On se sen jälkeen jo monesti kasvanu.
Raskauden aikana tukkani oli tuuheempi kun muutoin (normaalisti on ohut liuhuletti jossa 2 karvaa ristissä viuhtoo)..
 

Yhteistyössä