Hakutulokset

  1. P

    Tuosta Joulupadasta kysymys

    Ootteko kukaan sinne vienyt tavaraa? Miten olette pakannut?Voiko laittaa ihan joulupaperiin ja sit päälle lapun mis lukee esim.tytölle 80cm vaatetta?
  2. P

    Ruokaohjeita kaivataan!!

    Eli minulla kohta 10kk ikäinen tyttö joka tähän asti suostunut syömään vain kaupan valmispöperöitä!Olen ajatellut että nyt olisi aika totuttaa omatekemiin ja niin kutsutusti samaan ruokaan kuin mitä mieheni kanssa syömme!Kaipailisin vain hyviä ohjeita.. Olen antanut kylläkin mm.porkkanaa ja...
  3. P

    Mistä juotatte vellin?

    Eli onko olemassa erikseen vellille tarkoitettua tuttipulloa?Kun tuntuu että tavallisesta pullosta tulisi huonommin kun imureikä sen verta pieni.Ja velli kuitenni hiukan kiinteämpää kuin maito!Kiitos vastanneille :flower:
  4. P

    Mitä puuroa lapsenne syö?

    Meillä tuo puuron syönti tuppaa olemaan aina yhtä taistelua ja kakomista..Neiti siis 8kk ja olen antanut Piltin "lempeitä ensipuuroja" jotka ei meinaa maistua millään..Ainoot jotka menee tappelematta alas on valmis puurot tetroissa,niitä annan yleensä vain reissussa ja kylässä.Ovat kuitenkin...
  5. P

    HEI MAMMAT!!!!

    Laitoin kirpputorin puolelle myyntiin äitiysvaatteita jotka oli itelläni käytössä viime vuonna,loppuvuodesta lähinnä.Todella hyväkuntoisia ja osa vähän käytettyjä!! Ostakaa pois siivouksen alta!Jos ostat kaikki maksan postikulut,asun tre:lla! Löytyy kirppikseltä otsakkeella...
  6. P

    Töihin äitiysloman jälkeen..

    Tai lähinnä kuka on tehnyt ns.keikkaa hoitovapaalla?Itse olen jäämässä hoitovapaalle ens kuussa mutta tarkoitus olisi tehdä joitakin viikonloppuja töitä kun mies kotona. Elikä kysymys oli lähinnä siitä että kuinka nuo tulot sitten vaikuttaa siihen kotihoidontukeen vai vaikuttaako? Kiitos...
  7. P

    Puolivuotiaiden äipät!!

    Nyt kyselisin sellaista että mitä teijän pienokaiset osaavat?Meillä neiti siis reilu 6kk ja ja osaa jo kontata,istua ja nousta seisomaankin todella ketterästi..Olenkin miettinyt että kehittyvätkö lapset yleensäkin näin aikaisin..?Meillä siis esikoinen joten asia hieman vierasta,eikä voi verrata...
  8. P

    vauvalla kuumetta?

    Elikkä tytöllä lämpöä 37,7 niin olisko kuumetta?Ollut hieman itkuinen ja syönytkin huonommin mutta pulautellut muutaman kerran,ei yleensä pulauttele!Toivoisin apua mahdollisimman pian..Ja mitä lääkkeeksi/helpotukseksi?Kiitos kaikille vastauksista!!:)

Yhteistyössä