Hakutulokset

  1. Pompula81

    Vähenikö vauvan liikkeet synnytys supistusten alkaessa?

    Eilen illalla huomasin ettei normaali aikaan vauva melskannut ja aamulla alkoi klo 6 10min välein supisteleen-nämä samanlaisia kuin esikoisesta eli alaselkääkin polttaa,joten pidän peukut pystyssä et se ois menoa nnyt =) Mutta siis joitakin pieniä töytäsyjä olen yön aikana tuntenu,kun...
  2. Pompula81

    Vähenikö vauvan liikkeet synnytyssupistusten alkaessa?

    Eilen illalla huomasin ettei normaali aikaan vauva melskannut ja aamulla alkoi klo 6 10min välein supisteleen-nämä samanlaisia kuin esikoisesta eli alaselkääkin polttaa,joten pidän peukut pystyssä et se ois menoa nnyt =) Mutta siis joitakin pieniä töytäsyjä olen yön aikana tuntenu,kun...
  3. Pompula81

    Oisko lapsivettä vai valkovuotoa?

    Heips! Olen rv 40+5 ja eilen ekan kerran tunsin kuinka päikkyjen jälkeen valahti jotain housuun.Oletin et vetistä valkovuotoa olisi,mutta nyt tänään sama klo 16 ja nyt taas muutamia kertoja sen jälkeen.Kerran tuli tippoja reittäkin pitkin eikä se mitään limaista vuotoa ollut vaan ihan kuin...
  4. Pompula81

    Millä vkolla kävit varhaisultrassa? Hinta?

    Tuossapa kysymykseni. Onko joku käynyt Tampereella ultrassa,missä ja paljonko maksoi?
  5. Pompula81

    Onko kesäkuussa-07 vauvan saaneita äitejä täällä??

    Eli olin tuolloin odotus- ja vauva 0-12kk palstoilla mukana.Nyt todella pitkästä aikaa olen kaksplussan sivuilla,enkä kerho-osiosta teitä vanhoja tuttuja löytänyt..Onko kukaan mahdollisesti onnellisesti raskaana?? Itse tein plussan eilen:) T: Pompula81
  6. Pompula81

    Olisko silmätulehdus?koska lääkäriin?

    10kk tyttöni oikea silmä on vuotanut kyyneliä pari pvää,tänään alkoi esiintyä myös rähmää.Keltaista rähmää tulee silmänurkkaan,joka kosteana kyynelien ansiosta pysyy.Ripset ovat kosteina koko ajan,mutta silmä ei punoita. Eikä tyttöni sitä kummemmin hankaa. Jossain lääkärikirjassa luki että...
  7. Pompula81

    Vinkkejä hyvästä,mutta ei kalleimmasta turvaistuimesta?

    Ajoneuvoliiton sivuilta luin turvaistuin arviot,mutta siellä tosi harvat 0-25kg /9-25kg saanut hyvää arvosanaa ja sen kokoisille on siellä mainittu vähän merkkejä. Kertokaa omia kokemuksianne-haluisin sellaisen minkä voi laittaa kasvot-/selkä menosuuntaan.
  8. Pompula81

    Kunnallisesta päivähoidosta?

    Osaisiko kukaan auttaa tähän pulmaan...Jos palaisin syksyllä töihin ja tekisin vaikka 3työpäivää/vko-muut pvät siis hoitaisin lasta-niin miten lasketaan päiväkodin ottama maksu hoidosta-olisko se esim.60% kk maksusta...?Jos joku osaisi sanoa edes vähän kuin toi menee? Meillä meni niin,että...
  9. Pompula81

    Akvaario asiaa

    ajattelin kaverilta ostaa 200 litran akvaarion..nyt utelisin tietääkö kukaan kuinka usein tulisi puhdistaa? ystäväni sanoi kerran kk mutta jossain ohjeissa viikoittain...pitää vielä harkita jos viikoittainen homma olisi edessä-sillä 6kk neidin kanssa riittää touhua ihan tarpeeksi.
  10. Pompula81

    Isänpäivä lahjaksi?

    Mitäs kivaa olette keksineet isälle? Meillä ensimmäinen isänpvä ja nyt lahjaksi tilasin tyttäremme kuvalla hiirimaton ja laitan kauniiseen kehykseen heidän ensimmäisen yhteisen kuvan-voi sitten työpöydälle laittaa,mutta jotain pientä lisäksi haluisin.. Annatteko yleensä itseltänne jotain...
  11. Pompula81

    Kattaako mikään vakuutus rota-rokotteen?

    meillä pohjolan vakuutus-ennen lapsen syntymää otettu-niin onko kukaan muu saanut rotarokotteesta rahoja takaisin? Se rokote kun maksaa 160e..mutta on tietty oma valinta ottaako sen lapselleen? Ainaha voi yrittää maksavat sitten tai ei
  12. Pompula81

    Taukoa cerazette-minipillerien käytössä??

    Sellaista kysyn,että jos nyt lopetan cerazetten käytön ainakin vähäksi aikaa,niin voinko aloittaa sen taas sitten kun tarvetta on??eli ilman menkkojen ilmaantumista?Mutta sitten aluksi ainakin se 7pvän lisäehkäsy varmaan on tarpeen-nythän ainakin mun mielestä terkka sanoi et ehkäsyteho alkaa...
  13. Pompula81

    Miten huomaa lapsiveden tihkumisen?

    Siis jos tulee kerta vähän,niin kuinka erottaa valkovuodosta?Itsellä välillä valkovuotoa enemmän-joten housut kastuu...Ajattelin vain et kun viikkoja jo 38+2 niin voishan tää olla vaikka vesien menoakin.. :ashamed:

Yhteistyössä