Vinkkejä hyvästä,mutta ei kalleimmasta turvaistuimesta?

Ajoneuvoliiton sivuilta luin turvaistuin arviot,mutta siellä tosi harvat 0-25kg /9-25kg saanut hyvää arvosanaa ja sen kokoisille on siellä mainittu vähän merkkejä.
Kertokaa omia kokemuksianne-haluisin sellaisen minkä voi laittaa kasvot-/selkä menosuuntaan.
 
Meillä on graco cosmic comfort. Ei kallein, testeissä pärjännyt ja käyttö noin 5kk-4v. Saa kalllistettua vauvalle ja helppo laittaa vyöt jne. Voi laittaa molemminpäin, eteen ja taakse. Tuossa meidän kohta 6kk viihtyy. Asennus onnistuu selkeän ohjekirjan avulla eikä vaadi isofixiä, vaihtoehdot pitkälle/lyhyelle vyölle.
 
meillä on Britaxin Two way elite.ostettiin se tytölle 7kk iässä ja nyt 3v ja edelleen istuu 5 pistevöissä.istuinta voi käyttää selkä menosuuntaan tai kasvot eteenpäin.hinta on 200 euroa ja musta hyvä istuin.itse kun en mitään sen kummempia hienouksi tarvi
 
Meillä myös em. Britax, suosittelen. Otettiin käyttöön ajoissa vähän ennen kun täytti 6kk ja nyt on9kk ja edelleen 5 pistevöissä. Toimii isollakin muksulla, ehkä muistan väärin tai en, jopa 6v. asti. (Korjatkaa jos olen väärässä,,,)
 
Meillä Ferrari Primo-istuin (0-25kg ). Oon ollut tuoliin ihan tyytväinen, meidän tyttö on pian 4kk ja istunut siinä jo hetken aikaa. Siitä näkee niin paljon paremmin ulos ja siten autossakin viihdytään paremmin. Ja hobbarista tuolin tilasin :) Niin ja tuolin saa sekä kasvot -että selkä menosuuntaan, siinä on myös kolme eri kallistusvaihtoehtoa.
 

Yhteistyössä