Hakutulokset

  1. N

    Nuorten naisten karva/-korumuoti?

    Olin aamulla uimahallissa ja sinne tuli jouko nuorehkoja naisia, ilmeiseti jonkun oppilaitoksen luokka. Simiinpistävää oli heidän alapään karvojen poisto vimma, jota olen aikaisemminkin ihmetellyt?! Osalla pientä niukkaa karvaa jätetty, mutta varmaan suurin osa oli poistanut kokonaan. Toinen...
  2. N

    äitinä

    Kertokaahan te äidit, jotka olette tehneet lapsia 40-kymppisinä ja sitä vanhempina. Kuinka olette jaksaneet esim. kahden pienen lapsen kanssa. Täällä nelikymppinen suunnittelee toista pientä lasta, mietityttää oma jaksaminen...
  3. N

    Uusi rakkaus?

    Mitä tekee nelikymppinen joka menee ja ihastuu ihan täysin toiseen mieheen? Molemmat varattuja tietenkin, kuinkas muuten tässä iässä. Nelikymppisiä sinkkuja varmaan melkein mahdoton löytää. No, voiskohan sitä yrittää uutta onnea uuden kumppanin kanssa vai pysyisikö vanhassa ja tylsässä mutta...
  4. N

    Onko kellään pyykkikuilua?

    Olemme aikoneet uuteen taloomme sellaisen laittaa, kun yläkerran kylppäristä on suora yhteys alakerran pyykkikomeroon. Mistä putkesta olette sen tehneet ja millainen ratkaisu teillä on siellä, mistä pyykit laitetaan kuiluun?
  5. N

    Jipii....

    Minusta tulee mummo....Onko muita nelikymppisiä mummoja?
  6. N

    Iästä

    Onko teillä muilla joilla on samanikäinen mies tätä ongelmaa: Mies tuntee olevansa kolmekymppinen - itse tunnen olevani VANHA, en tarkkoita ulkonäköä vaan koko elämänasennetta. Ei enää kiinnosta ulkonäkö (vaikkei siinä mitään vikaa olekaan) eikä flirttailu tai muu sählinki (vaikka ennen...

Yhteistyössä