Hakutulokset

  1. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Heippa piitkästä aikaa :wave: Täällä täti tuli, joten voi laittaa kp 3/35!! Juu, kyllä nyt aurinko hellii meitä :D Yöt on vaan tuskaa nukkua, vaikka ilman yöppäriäkin on! :/ Tervetuloa uusille kuumeilijoille :flower: Heitettiin esikoisen aikaset vaunut roskiin, oli jo sen verta...
  2. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Elriina Kiitos :flower: Mulla oli myös menkat tooosiiiii paljon myöhässä, pissanäyty Negatiivinen! Aika oli jo varattuna lääkärille, mutta sitten ne alko!! Onko sulla Stressiä? Mä luulen että mulla se johtu siitä :| Toivottavasti asia selkiintyy pian :hug:
  3. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Heippa! :wave: seamrog Puhallellaan +++tuulia, lupaavalta kuulostaa :D Koska meinaat testin tehdä? Tuuppa ilmottelee... =) (.) Tasasesti etiäpäin, haluja ei oo taaskaan kauheesti ollu! :ashamed: No, kaipa se tästä sitten taas. Nyt me odotellaan Koiraa :D =) Syntyy pentue...
  4. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Huomenta :) Täällä myös Flunssassa koko sakki :snotty: ! Todella kurja olo :/ Nyt on yritystä ollu kovasti, kierto vaan on heitelly, niin ei ole oviksesta mitään hajua. Ja koirakuume täällä vaan nousee, varattiin eilen pentu, menee varmaan ens vuoden puolelle(kuulema suosittu rotu)...
  5. K

    korkea kuume ja oksentaminen

    Meillä on ollu Tyttö samanlainen! Todella herkästi oksensi yskänpuuskan aikoihin! Lima ärsytti kurkkua niin että oksennus tuli samantein! Pikaista paranemista. :flower:
  6. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Huomenia :wave: Täällä taas mies valittaa, että ei se kolmas pyhällä hengellä tule :whistle: On tosi innostunu kolmannesta, niinkuin näistä kahdestakin. =) Meillä ei ole autoa ollenkaan, nyt olisi anopin miehellä auto tarjouksessa, pitääpi miettiä. :D Tytöllä on taas kuumetta, 2...
  7. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Nosto :attn: ettei ihan valua hävöksiin =) Nyt mulle iski koira"kuumekin" vielä päälle! Onko täällä muita jolla on jo koira? Miten se arki sujuu lasten ja koiran yhteiselolla? Meillä kun on jo 2 kissaa joten taitaa koira jäädä haaveeksi tällä erää :/ Hyvää yötä ja plussia taas...
  8. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Hani Meillä esikoista "yritettiin" 5 kk ja tätä kakkosta 8 kk! Muistaakseni joku mainitsi minulle silloin, että greippimehu auttais. No miehän sitä sitte join mutt en nyt tiiä auttoiko!? Meidän lapsilla on ikäeroa 2v4kk. Kyllä se vielä sinullekin tärppää usko pois =) Onnea ja...
  9. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Tanjusha, mikäköhän siinäkin on että täytyy niitä vaatteita hiplata? Mä olen ihan samanlainen, unelmoin mitä vaatteita pukisin ja niitä "pehmoja" ihastelen, mitä unikaveriksi ja millasia pulloja ja tutteja... =) Ja mä tahtoisin kaikkea uutta uudelle tulokkaalle, mutta raha ei taida niihin...
  10. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Heippa! :wave: Leitz Kyllä mäkin mietin ihan samoja asioita =) Rahallisesti kun on nyt jo tiukkaa niin mites sitten kun kolmas tulee, pärjääkös sitä olleskaan sit :/ Autoa ei meidän perheessä ole olleskaan, mutt kyllä se ajankohtaiseksi sitte tulee kun on lapsiakin enemmän! Ja mites se...
  11. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    tanjusha meillä on muuten lapset syntyneet samana vuonna :D Meillä tyttö kesäkuussa ja Poika lokakuussa =)
  12. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    :wave: Heippa! Täällä täti on pakannut laukkunsa ja toivottavasti pysyisi jo poissa :D Alkaa vaan kasvaa ja kasvaa tämä kuume, jospa se piakkoin sitten tärppäis =) Tervetuloa uusille ja ++++++++puhureita puhaltelen :whistle:
  13. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Oinas 74 Täällä myös olisi ihanteellista saada painoa pois, ennenkuin raskaaksi tulisi!! Valmiina jo vatsa makkarat pullottaa, ja sokeri arvot varmaan pilvissä :D Tässä nämä päivät kulkee, sadepäivä yllätti, sisällä ollaan leikitty!! Ei muutakuin Joulua odottamaan seuraavaksi.... :D
  14. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Heippa! Minulle voi myös laittaa kp 1 / 41 kun täti illalla tuli kyläilemään!! Nyt ei muutakuin uutta yritystä kehiin :p Hyvää Juhannusta kaikille :heart:
  15. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    sleeping voi kuinka ihanaa!!! Voiko ihanempaa juhannus"lahjaa" olla :heart: Onnea valtavasti :flower: :heart:
  16. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Heippa! Täällä aamusesta testi tehty, negatiivinenhan se! :( No, ootellaan sitte, ja jollei kuulu niin sitt lääkäriin :/ Kaikille +++++++ tuulia :whistle: :whistle: =)
  17. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Tanjusha Hyvä hyvä :flower: =) Täällä testataan huomenna :D Eihän täti ole kuin muutaman päivän myöhässä, mutta testaan kuitenki niin voi siideriä ottaa hyvällä omallatunnolla :D Peipi Tervetuloa mukaan =)
  18. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Huomenia :wave: Kylläpäs ulkona myrskyää :o Ei tartte ulos mennä, tytöllä vielä kuumetta. tulee pojan olo pitkäksi, kun ei ymmärrä minkä takia sisällä kökitään =) Nyt sitten vain odotellaan koska täti kurvaa. Meinaan kyllä lääkärin tilata jos vielä kovin paljon kierto heittää :/...
  19. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Heippa :wave: Täällä on vatsaa hiukan kouristellu, olisikohan täti tulossa piakkoin kylään :/ Meillä tytöllä kuumetta, en tiedä mikä nyt on :/ Nenä ei vuoda, kuumetta on vaan yli 38 :/ Helpolla kun ei saa asuntoakaan viileäksi :D Aurinkoista sunnuntaipäivän jatkoa :wave:
  20. K

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Nosto :attn: :D Iloista perjantaita kaikille! =) Huhhuh, onpas ulkona kuuma :p Täällä on ollu vähän huono olo :x Olen mielestäni juonu ja syöny kunnolla, ettei olisi auringonpistosta :/ Tätiä sitten odotellaan.... ei tarvis enää tulla :D Onneks viikonloppu taas, mies...

Yhteistyössä