Hakutulokset

  1. A

    G: Osaako MIEHESI käyttäytyä kaupassa??

    Ei osaa. Joka osastolla missä on sen juttuja, se vois viettää vaikka ikuisuuden. Mutta hermostuu jo hedelmätiskin kohdalla kun kestää kuulemma liian kauan. Niinpä jätän sen usein autoon mököttämään. Mut leppyy kun huomaa että tuon vaikka suklaapatukan. On sitten kiltisti koko loppumatkan.
  2. A

    britax twe vai brio zento ?

    Me oltiin puolisen vuotta sitten tuon saman päätöksen edessä ja tuntui tosi vaikeelta päättää, molemmat vaikutti niin hyviltä. Brio tuntui siltä että se on alkuun suojaisampi mutta Britax taas vaikutti tilavammalta että menee pitempään. Erinäisistä syistä päädyttiin sitten Britaxiin, vaikka ei...
  3. A

    Kertoisiko joku..

    No tässäpä edelliselle kirjoittajalle lisää hupia..taidat olla samaa lajia ex-mieheni kanssa,ainakin ulosanti on yhtä "tasokasta"..rupea vaan tehtailemaan niitä varoituskylttejä,käyttöähän niille varmasti löytyy;Suomihan on ihan pullollaan meitä AA-yh-tason lehmiä,joiden kaulaan voidaan...
  4. A

    Kertoisiko joku..

    Kiitokset kannustuksesta..juuri äsken käytiin puhelimessa "keskustelu" elatusmaksuista lapsen isän kanssa.Hitto kun pitää minunkin olla niin äkkipikainen luonteeltani,että lähden tosi helposti riitaan mukaan ja aina on saatava se viimeinen loukkaus sanottua!! No ehkä se päivä vielä paistaa...
  5. A

    Kertoisiko joku..

    Eli siis olemme lapseni isän kanssa tekemässä lopullista pesäeroa ja tottakai tosi riitaisissa merkeissä..alatyylistä kielenkäyttöä on harrastettu puolin ja toisin,mutta eniten on potuttanut minun leimaamiseni hoidon tarpeessa olevaksi hulluksi..tästä "hulluudestani" johtuen ex-mieheni on...
  6. A

    Olenkohan ylihuolehtiva äiti??

    Kiitos mielipiteistä..kieltämättä tarvitsisin kyllä omaa aikaa,ollaan pojan kanssa ehkä liiankin kiinni toisissamme.En vaan haluaisi aloittaa näin rajusti kyläilyjä mummolassa;heti koko viikonlopuksi ilman äitiä tai isää ei kuulosta hyvältä,tiedän,että ainakin yöt tulisivat olemaan yhtä huutoa...
  7. A

    Miten lapsenne nukkuvat...

    Onpas jännä lukea miten jo näin pienet ihmiset on nukkumatavoiltaankin yksilöllisiä!!Meidän poitsu herää joka aamu klo 7,päikkärit 1-2h. puolenpäivän jälkeen,illalla nukkumaan 19-19.30..itse poika on tämän rytmin kehittänyt ja jaksaa päivisin olla hyväntuulinen ja touhukas ja ikäähän on 1v.2kk!
  8. A

    Olenkohan ylihuolehtiva äiti??

    Olenko mielestänne ylisuojeleva lapseni suhteen,kun en päästä 1,2v.lastani mummolaan viikonlopuksi hoitoon..mummo asuu 150km päässä,näkee lasta ehkä 3kk välein,jos isä vie lapsen heille.Muuten yhteydenpito mesetystä,tekstiviestejä ja postikortteja lapselle(ei kyllä hirveästi niiden päälle vielä...
  9. A

    Olenkohan ylihuolehtiva äiti??

    Olenko mielestänne ylisuojeleva lapseni suhteen,kun en päästä 1,2v.lastani mummolaan viikonlopuksi hoitoon..mummo asuu 150km päässä,näkee lasta ehkä 3kk välein,jos isä vie lapsen heille.Muuten yhteydenpito mesetystä,tekstiviestejä ja postikortteja lapselle(ei kyllä hirveästi niiden päälle vielä...
  10. A

    Olenkohan ylihuolehtiva äiti??

    Olenko mielestänne ylisuojeleva lapseni suhteen,kun en päästä 1,2v.lastani mummolaan viikonlopuksi hoitoon..mummo asuu 150km päässä,näkee lasta ehkä 3kk välein,jos isä vie lapsen heille.Muuten yhteydenpito mesetystä,tekstiviestejä ja postikortteja lapselle(ei kyllä hirveästi niiden päälle vielä...
  11. A

    Vauvasoseista perheen ruokiin - mitä syötte?

    Meillä poitsu nyt 1v.2kk. ja olen tarjonnut samaa mitä itsekin olen syönyt eli aika paljon tulee tehtyä kanasta sapuskaa:suikaletta,pihvejä,rintapaloja..marinoituna tai maustamattomana.Jauheliharuokia laidasta laitaan ja ihan tavallisesta sikanaudasta.Nakkejakin on maistettu ja poika on...
  12. A

    Millaisia miehiä teillä on?

    Tehdäänkö vaihtokaupat??Täällä olisi tarjolla mies,joka ei suutaan aukaise paitsi,jos tarvitsee minulta jotakin ja silloinkaan ei pyydä vaan käskee..kotona ei tee mitään mikä ei huvita ja muu ei huvita paitsi sohvalla makoilu ja tietokoneella pelaaminen..lapsen kanssa jaksaa olla ehkä kymmenen...
  13. A

    Miten suojaatte taaperonne kevätauringolta??

    Eli siis laitatteko aurinko- tai muuta voidetta kasvoihin jo näin keväällä?Entä käytättekö aurinkolaseja lapsella?
  14. A

    Äiti jolla on huono itsetunto- tuomittu epäonnistumaan

    Tulee hyvin vahvasti mieleen,että miehelläsi tässä enemmän on ongelmia korvien välissä kuin sinulla!!Itse asiassa kuulostaa oman lapseni isältä,joka kääntää joka ikisen asian,jopa omat mokailunsa toisten syyksi!! Itsekin olen kärsinyt koko ikäni huonosta itsetunnosta ja ollut näin ollen helppo...
  15. A

    Olemme suunnitelleet kanin ottoa jo pitemmän aikaa ja

    Noniin Nyt meillä sitten on kanit olleet pari kuukautta ja hyvin on mennyt. Emmehän todellakaan ottaneet niitä harkitsematta vaan vakaasti harkiten ja tietoa kaneista etsien. Kanit ovat päivät ulkona häkissä. Häkki on sellaisesta verkosta jota ei hevillä rikota. Teimme häkistä sellaisen, että...
  16. A

    3 asteen repeämät

    Minulle ei ole koskaan edes sanottu että keisarileikkauksella seuraavat. Enkä koskaan edes olisi halunnut sectiota, silläkin uhalla että repeää taas. Mutta täytyy kyllä tunnustaa, että repeäminen pelotti tässä viimeisessä raskaudessa, kun itsekin tunsin että lapsi on iso ja väliliha arpinen. No...
  17. A

    Koin elämäni järkytyksen kun kurkkasin peilin avulla

    Joo käski vetää varovasti, mutta sanoi että jos tuntuu kipua tai ei lähde tulemaan tai verta alkaa vuotaan niin HETI sairaalaan. Käski miehen pitää vahtia vessan ovella.... Kyllä meinas miehellä oksu lentää kun tulosta näytin...
  18. A

    pikainen synnytyskertomus

    Oikein paljon onnea!!!! Mulla oli just samat viikot kun syntyi viimein...
  19. A

    3 asteen repeämät

    Minulle tuli ensimmäiseltä lll-asteen repeämä ja kaikki kolme seuraavaa olen synnyttänyt alakautta. Kaikki vauvat ovat olleet yli nelikiloisia ja repeämiä on tullut l-ll asteen verran. Mutta nykyään on kyllä tarkennettu noita suosituksia ja suositellaan sectiota. On ilmeisesti tutkittu että...
  20. A

    Koin elämäni järkytyksen kun kurkkasin peilin avulla

    Niin siitä kohtutulehduksestahan ne osastolla pelottelivat ja käskivät tarkkailla oireita. Sen jälkeen kun sain sen klöntin ulos, niin jälkivuotokin palasi normaaliksi. Ihmettelinkin että joko se loppui kun ei vuotanut paljon ollenkaan... Kai sieltä nyt on kaikki epämääräinen jo tullut pois!!

Yhteistyössä