Hakutulokset

  1. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Ikää 31-vuotta Ikäeroista olitte puhuneet meillä tulee esikoisen ja masu vauvalle ikäeroa 10v4kk, kakkoselle ja masuvauvalle 3v7kk ja nuorimmaisille tulee ikäeroa 1v8kk. Nimiä ollaan mietitty tytölle on meiänkin jotenkin helpompi keksiä nimiä kun ennestään 3 tyttöä, vaikkakin poikaolo on...
  2. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    la päivitys 15.3.2012
  3. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Hesu 81 ja perhis voimia Eilen käyty ultrassa sydän löi ja viikot vastasi 10+3 eli lasketuksi ajaksi voi päivittää 15.03.2013 meillä 2 viikon päästä uusinta ultra, koska näillä viikoilla napa juttuja ei viel kunnolla nähny. Ja oli kaveri sen verta ikävässä paikassa että kätilö joutu...
  4. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Niin ja hankinnoista olitt puhuneet niin täällä hankinta listalla on tuplavaunut, ja uuden turvakaukalon haluun tälle vauvalle. Vielä en uskalla ostlla mutta varmaan sitten siinä kohtaa kun puoliväliä lähestytään. ;Mies mukana sen minkä kykenee eli meillä se tilanne että mies on pois kotoa...
  5. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Heippa!!!! Täällä oli eilen ekan neuvola. Siellä nyt ei mitään ihmeellistä papereita taas isonippu kotiin viemisiksi. verenpaineet oli vähän koholla että niitä pitää nyt vähän seurailla. Samoin sain lähetteen sinne sokerirasitustestiin kun edellisessä raskaudessa raskausdiabetes. Sit käytiin...
  6. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Tyntti ikävää ettet saannut lähetettä, onko paikkakunnallanne naistentautien pkl. Mäkään en viime raskaudessa saannut lähetettä neuvolasta, vaan soitin tonne naistentaudeille niin sain sinne ajan ja sillä ultrasivat tilanteen. Olin aivan varma että kesken oli mennyt koska vuoto oli aika...
  7. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Kukahan kyseli raskausdiabeteksesstä mulla on ollut 2 viimeisimmässä raskaudessa. Mulla on ollut ensin ruokavalio hoitoinen ja nyt viimeksi insuliini hoitoinen. Mulla kanssa löytyy tota sukurasitetta diabetekseen. Joten luulempa että tässäkin raskaudessa raskausdiabetes todetaan. Mä yritän...
  8. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    meillekkin lapsi on 4 ja siten myös viimeinen, niin haikeaa jo näin alkuun. Pitkään oltiin sitä mieltä että 3 ois piisannut mut niin vaan tultiin toisiin aatoksiin. Mä yritin tänään soitella itelleni alkuraskauden aikaa mutta eipä täällä meillä pääse ultraan yksityiselle kun vasta ens kuussa...
  9. pippuri81

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Täällä ilmoitautuu uusi odottaja. Lapsi on meille 4. Kotona temmeltää ennestään 3 tyttöä. Esikoinen täyttää syksyllä 10v, keskimmäinen 3v ja nuorimmainen täytti juuri 1v. Oireina on ollut rintojen arkuus ja rautanaula maku aamuisin suussa. Täälläkään ei tee mieli rasvaista ruokaa vaan mieli...
  10. pippuri81

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    mäkin tänne ilmoittaudun pikaisesti mukaan eli meille syntyi : 07.07.2011 tyttö 52cm 3865g yritän tulla illalla lukemaan paremmin kaikkien kuulumiset. pippuri ja pikkuinen paa melkein 6 viikkoa
  11. pippuri81

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Kiitos uudesta pinosta. Jospa minäkin tänne pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisia. Lähes päivittäin käyn lukemassa, mutta jotenkin se kirjoittaminen vaan jää. Painosta olitte puhuneet. Mulla on paino tällä hetkellä aika lailla lähtölukemissa. Nousi tossa välillä pari kiloa mutta nyt on...
  12. pippuri81

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    täälläkin nt-ultra takana. Siellä toinen heilui vimmatusti :heart:. Alkuun ei meinannu saada kätilö niskaturvotusta mitattua mutta sai kuitenkin 0,8mm. Koko vastasi viikkoja 10+4 eli lasketun ajan voi päivittää 10.07.2011 ja synnytyssairaalaksi koks
  13. pippuri81

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Onnea Biancalle toivottelen:heart: Täällä käyty viime viikolla ekassa neuvolassa ja siellä kaikki ohan hyvin. Tänään tulikin jo aikaa nt-ultraan ja se on jo ens viikon torstaina. Nyt meinaa jo alkaa jännittämään. Omia menoja ei suuremmin ole, jotakin satunnaisesti. mieliteoista : mikään...
  14. pippuri81

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    synnytyksistä olitte puhuneet. Jospa minäkin kertoisin omani. Esikoinen: Aamulla klo 6 tunsin koko raskauden ensimmäisen supistuksen. Puolen tunnin aikana tuli 4 supistusta ja sitten loppui. Jatkoin hetken vielä unia. Päivällä muutama napakka supistus. Mies soitteli töistä tullessaan viekö...
  15. pippuri81

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Jos minäkin varovaisesti ilmottautuisin mukaan. Ikää pian 30v. Kotona hyörii 2 tyttöä 8v ja 1v3kk. pitkän kierron vuoksi lasketun ajan määrittäminen vaikeaa. Tätä ei ainakaan helpota se että mullahan oli tässä alkuun semmoiset "valemenkat". Tyttöjen välissä kärsittiin 3 keskenmenoa. Näin alkuun...
  16. pippuri81

    Kouvola ja naapurit

    28v äiti, asutaan Kouvolassa. Perheessä 2 tyttöä 7v ja 2,5kk
  17. pippuri81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    petipuuhat meillä on aloitettu. ja mun käsittääkseni kondomin kanssa sitä tulehdusvaaraa ei olisi vaikka vuotoa olisikin. Korjatkaa jos oon väärässä. Mulla oli esikoisen jälkeen tuo kuparikierrukka ja ei se sen laitto tuntunut tosiaankaan miltään verrattuna synnytykseen. Hetki särkyä joka...
  18. pippuri81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    unikuu: Mea syntyi 30.7 3615g 51cm ja py 35,5cm rv 40+4 toinen lapsi esikoinen 10/02
  19. pippuri81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    niin ja ristiäisissä meillä laulettiin jumalan kämmenellä ja ystävä sä lapsien. pikkuveljeni lauloi esikoisemme kanssa suojelusenkelin.
  20. pippuri81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    meillä oli ristiäis kutsussa juuri se aika milloin ristiäiset alkoi, kummeille sanottiin et tulee 10min aiemmin niin kuin pappi toivoi. Tarjottavana meillä oli savulohisalaatti, broilerisalaatti, kinkku-juustopiirakka, broileri-fetapiirakka, pulla kranssia, 2 erilaista piparia, amerikanleivoksia...

Yhteistyössä