Hakutulokset

  1. H

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    joo, täälä kans, tytöt 7/02 ja 7/06 mies vm -77
  2. H

    Nimiapua????!!!!

    Jaksaisko joku viä näitä nimikyselyjä. Meille syntyi toinen tyttö ja nimi ois hakusissa. Itse olen pyöritellyt sellaisia nimiä kun LILJA,ILONA,LYYDIA... sopisko ne kaikki jotenki vai oisko muita hyviä ehdotuksia? Ihan kovin tavallisista en tykkää ja kuitenkin sellainen helppo sanoa ja...
  3. H

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    15.7.06 Tyttö 3850g 50cm rv 40+5
  4. H

    Keskosia?

    Haluaisin kysellä miten pieniä keskosia tiedätte selvinneen ja miten voivat? Työskentelen itse keskoslapsen kanssa, joka on aikanaan syntynyt rv 25 ja painanut jotain 700g :heart:
  5. H

    Meidän tytsyn nimeksi tuli Ilona Eerika, mitä mieltä ootte?

    Ilona tosi kiva, eerika ei omaan mieleen mut ihan nätti. Ehdotin miehelle kans tota ilonaa, et jos tää maha-asukki on tyttö, mut mies ei tykänny... mut onnea tyttelille nimen johdosta! =)
  6. H

    Käyttekö huuto.netissä?

    Oon käyny tua huuto.netism lukemas mitä myydään, ku sitä on niin kovasti kehuttu, mutta oon ihan ällistyny niistä hinnoista! Siähän nousee KÄYTETYT Tavarat hirveisiin hintoihin, monen asian sais jo kaupasta samalla rahalla tai edullisemminki. Esim lastenvaatepaketit nousee jopa 80 euroon...
  7. H

    Niin siis Seinäjoella synnyttäneitä?

    Iski pieni lukihärö... Eli kokemuksia seinäjoella synnyttäneiltä haluaisin....! =)
  8. H

    Sinäjoella synnyttäneitä???

    Haluaisin kuulla kokemuksia, millainen henkilökunta, onko vaihtoehtoja esim. asennois ja kivunlievityksis jne... Harkitsen seinäjoella synnyttämistä, vaikken sinne virallisesti kuulukkaan... Kertokaa rehellisesti hyvät ja huonot kokemukset!!!!KIITOS!
  9. H

    3v ja edelleen vaipat

    Nykyään lapset tuntuu olevan aika pitkään vaipoissa (tämä ei ollut arvostelua, vaan toteamus) Meillä tyttö oli kaks kun vaipat jäi pois päivällä ja pari kuukautta myöhemmin jäi myös yövaippa. Aluksi tuntui, ettei asia millään loksahda, mutta sitten ostin sellaisen satukirjan kuin Saulin vihreä...
  10. H

    Nimistä kyselyä

    Mimosa =)
  11. H

    Synnytysasentoja?!

    Kiitos! Täytyy ny kysellä noista kahdesta lähisairaalasta etukäteen, koska silloin ekalla keralla en tosiaan saanu mitää vaihtoehtoja, vaikka kaikki muuten oli ok. Siellä kun ei paljon äidiltä kyselty... Jännittää vaan niin pirusti, ensimmäistä kun ei osannu jännittääkkää... =)
  12. H

    Synnytysasentoja?!

    Niin tuli tuo äskenen vähä hassusti, että sama asia vielä, haluaisin kuulla, mitä muut on ihan oikeesti saanu käyttää, ku oon vaan lukenu jotai hienoja juttuja, mutta kaikki tututki on kuitenki aina vaan ollu siä sängys seliällään... Ku on niin paha vaatia, ku ei ees tiä mitä vaatia, ja toivoin...
  13. H

    Synnytysasentoja?!

    \
  14. H

    Synnytysasentoja?!

    \ Niinpä. ongelma olikin siinä, että tuolla porissa kun ne ei tunnu tietävän sen enempää altaista ku jakkaroistakaa, ei vaikka kysyin vaihtoehtoja....
  15. H

    Synnytysasentoja?!

    Voisitteko kertoo, miten, siis millaisissa asennoissa olette synnyttäneet yms? Mulla hirveen kipee selkä, oli myös esikoista synnyttäessä ja jouduin ponnistamaan sängyssä selällä maaten, jalat ylös nostettuna, ja jo se asentokin oli tuskaa. Nyt toista odottaessani yritin kysellä kätilöltä...
  16. H

    te jotka opiskelette ja lapsi hoidossa

    Heips. Mä kiriotin itteni eka ylioppilaaks, laps silloin 1, 5v ku lakin sain ja sen jälkeen luin viä ammatin itelleni, vuosi asuttiin tyttären kaa toisella paikkakunnalla, viikonlopuiks kotiin. Sillon ku lukios olin ja asuttiin yhes hoitomaksu oli 25e/kk. Sit ku viime vuoden olin lapsen kaa eri...
  17. H

    Onko muita jolla Mimosa niminen tyttö??

    ON!!!!Meillä on Mimosa Helena, täyttää heinäkuussa 4 vuotta!!! Ei usein tuu vastaan, oon omani lisäksi tavannut yhden Mimosan, seki on jo reilusti yli kakskymmentä vee.... =)
  18. H

    raskaana ja matala verenpaine

    Mulla oli ihan samat paineet ku tiistaina kävin neuvolas. (Rask.viikkoja nyt 17) Ei ne neuvolas ainakaa mitää sanonu, kysy vaan etteiks yhtää pyörrytä. Mullaki on se käsitys et parempi matala ku korkee! Vointeja!

Yhteistyössä