Hakutulokset

  1. P

    TotaaliYH/HKI,vuorottaista hoitoapua/ystävää.

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin.
  2. P

    Yli 30 v. vauvan/taaperon äitejä pk-seudulta?

    Suzyanne sinulle on yv viesti
  3. P

    Vuosaari/Aurinkolahti

    Hei Olen 2v pojan äiti. Asumme Vuosaaressa. Minulle saa laittaa viestiä pipsah@hotmail.com
  4. P

    ystäviä

    Voisin olla sinun ystävä. Olen 37v pienen pojan äiti Helsingistä. Kirjoita pipsah@hotmail.com
  5. P

    Ystäviä Helsingistä

    Hei Olen 38v pienen pojan äiti Helsingistä. Kirjoita pipsah@hotmail.com
  6. P

    Kaikki Itä- Helsingissä ystävää kaipaavat PINOUDUTAANKO?

    Asun Vuosaaressa. Olen 8 kk pojan äiti, 38v.
  7. P

    Espoo ja pääkaupunkiseutu

    Moi Olen 6 kk pojan äiti Helsingistä. Täytän 38 vuotta tänä vuonna. Haluan myös keskustella muista kuin lapsiasioista. Voisin tulla tapaamaan Helsingin keskustaan tai Selloon. Kirjoita viestiä pipsah@hotmail.com
  8. P

    Espoo ja pääkaupunkiseutu

    Moi Olen 6 kk pojan äiti Helsingistä. Täytän 38 vuotta tänä vuonna. Haluan myös keskustella muista kuin lapsiasioista. Voisin tulla tapaamaan Helsingin keskustaan tai Selloon. Kirjoita viestiä pipsah@hotmail.com
  9. P

    Espoo ja pääkaupunkiseutu

    Moi Olen 6 kk pojan äiti Helsingistä. Täytän 38 vuotta tänä vuonna. Haluan myös keskustella muista kuin lapsiasioista. Voisin tulla tapaamaan Helsingin keskustaan tai Selloon. Kirjoita viestiä pipsah@hotmail.com
  10. P

    malmin suunta ja ympäristö

    Voisin tulla käymään Malmilla bussilla Itä-Helsingistä. Terveisin äiti 37v ja poika n.6 kk. Laita viestiä pipsah@hotmail.com
  11. P

    Kirjekamuj haussa, 100% varma vastaus

    Moi Lähetin sinulle pienen kirjeen postitse 10.11.06. Onko tämä kirje tullut perille? Olen 4kk pojan äiti, jonka postinumero on 00980 Helsinki Terveisin Pikkunainen

Yhteistyössä