Yli 30 v. vauvan/taaperon äitejä pk-seudulta?

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Olen 37-vuotias, ja minulla on 7-viikkoinen poika. Mieheni on 44-vuotias, lapsi on kummallekin ensimmäinen. Lähes kaikki muut pienten lasten äidit ovat vähintään 10 vuotta nuorempia, olisi kiva löytää suunnilleen samanikäinen mammakaveri, jolla olisi joko vauva- tai taaperoikäinen lapsi.

Asustelemme ainakin vielä toistaiseksi (ahtaasti) Helsingin kanta-kaupungissa, mutta etsiskelemme asuntoa Länsi-Helsingistä.

Olen nuorekas ja lapsenmielinen, ja useinmiten iloinen sekä puhelias, mutta myös syvällinen ja pohdiskeleva, taiteellinenkin. Vähän boheemin hipahtava arvoiltani ja intresseiltäni, mutta ulospäin näytän ihan tavalliselta, en aina jaksa värikkäitä Indiska/kirppis-vaatteitani etsiä kaapin pohjalta, useinmiten laiskuuttani sorrun johonkin helpompaan ratkaisuun. :D Olen ehdottoman rehellinen ja lojaali, täsmällinen ja tunnollinen, ja joissain asioissa aika vanhanaikaisen konservatiivinen, ainakin nykymittapuun mukaan.

Olen (kuulemma) luonteeltani ystävällinen ja empaattinen, kiltti mutta puoleni pitävä. Yritän ymmärtää erilaisia ihmiskohtaloita ja elämänratkaisuja mahdollisimman laajasti, enkä ainakaan heti suoralta kädeltä tuomitse ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin itse ajattelen. Samaa toivon myös ystäviltäni, jotenkin liiallinen muiden arvostelu, sekä omien ratkaisujen ainoina oikeina pitäminen saa niskavillani pystyyn. Antaa kaikkien kukkien kukkia. =)

Tuttavia minulla on paljon, mutta ystäväksi luokitellut mahtuvat yhden käden sormiin, ja heistäkin suurin osa asuu kaukana, kohta vain enää yksi heistä Helsingissä. Vaikka puhun paljon, osaan myös puhua muustakin kuin itsestäni, ja myös kuunnella. Nauran ja vitsailen paljon, ja tykkään jopa halvasta kakkahuumorista. :D

Olen ihan tavallinen duunari, koulut jäi laiskuuttani käymättä,(amista lukuunottamatta) mutta tyhmänä en itseäni kuitenkaan pidä, vaikka en mikään kovin sivistynyt ehkä olekaan-luen seiskalehteä, tykkään kevyista hömppäleffoista ja -kirjoista, enkä ole tippaakaan kiinnostunut politiikasta tai historiasta. Mutta keittiöpsykologina olen jokseenkin oivallinen. =)

Harrastan bändissä laulamista sekä biisin tekoa. Lisäksi olen intohimoinen kirppishullu, ostan sekä myyn. ( Mikä olisikaan parempaa ajanvietettä kesäviikonloppuisin kuin Hietsun kirppis, ja sen jälkeen kahvittelut) Tykkään käydä myös karaokessa, tosin se on jäänyt aika vähiin nyt vauvan syntymän myötä, ja saa jäädäkin, ehkä imetyksen päätyttyä taas joskus voisi käväistä. Tykkään istuskella kahviloissa, käydä elokuvissa, piknikillä, puistossa lukemassa tai vaan katselemassa ohikulkevia ihmisiä. Hakaniemen torikahvilat ovat tänä kesänä tulleet tutuksi. Tykkään käydä vaunukävelyllä, mutta tippaakaan liikunnallinen en (valitettavasti) ole. :ashamed:

Siinä jotain minusta, tai taisihan siinä tulla jo aika paljonkin. :whistle: Etsin nimeomaan samanhenkisiä ystäviä, eli jos tuntuu että voisimme ystävystyä, laita yv:tä.
 

Yhteistyössä