Espoo ja pääkaupunkiseutu

Hei!

Olen kohta 38-vuotias neljän kuukauden ikäisen pojan äiti.
Tuntuu välillä, että seinät kaatuu päälle ja ei jaksa enää istua täällä
kotona yksin.
Mies esimiesasemassa tekee pitkää päivää ja ei hirveästi ole kotona arkisin.
Työelämässä olen ollut 18 vuotta ja kotiin jääminen on ollut melkoinen
shokki. En todellakaan ole mitään äitityyppi. En siis jaksa keskustella koko
ajan pelkästään lapsista kaipaan siis keskusteluseuraa myös muista elämän aiheista. Olen tähän asti ollut melko yksinäinen susi ja aina lähtenyt yksin liikenteeseen. Sekin alkaa jo tympäsemään..
Seuraksi olen monesti saanut vaarin, joka on eläkkeellä ja vielä hyvässä
kunnossa.

Olen yrittänyt käydä avoimessa päiväkodissa, mutta siellä olen vain tavannut näitä superäitejä, jotka mm. imettävät ja puhuvat lapsista koko ajan.

Kaipaan siis aikuista juttuseuraa, joka myös pystyy puhumaan muustakin kuin lapsista koko ajan.
Pääsen hyvin Helsingin keskustaan ja Sello on myös hyvä paikka tavata.
Itse asun täällä Espoon keskuksen alueella.


:)
 
Hei,

Kuulosti niin tutulta! Olen 35-vuotias ja esikoiseni syntyi keväällä 2006. Kotona oleminen on välillä ahdistanut ihan kamalasti, ja mammaryhmät tuntuvat olevan täynnä naisia, jotka haluavat puhua lapsistaan taukoamatta. Toki lapseni on minulle tosi tärkeä ja rakas, mutta haluan olla muutakin kuin äiti ja puhua muista asioista kuin lapseen ja äitiyteen liittyvistä jutuista. Asun Helsingissä, ja pääsisin hyvin esim. Selloon sinua tapaamaan.

Laitatko meiliä osoitteeseen Feria at netti.fi, niin tutustutaan =) !
 
Moi
Olen 6 kk pojan äiti Helsingistä. Täytän 38 vuotta tänä vuonna. Haluan myös keskustella muista kuin lapsiasioista. Voisin tulla tapaamaan Helsingin keskustaan tai Selloon. Kirjoita viestiä pipsah@hotmail.com
 
Moi
Olen 6 kk pojan äiti Helsingistä. Täytän 38 vuotta tänä vuonna. Haluan myös keskustella muista kuin lapsiasioista. Voisin tulla tapaamaan Helsingin keskustaan tai Selloon. Kirjoita viestiä pipsah@hotmail.com
 
Moi
Olen 6 kk pojan äiti Helsingistä. Täytän 38 vuotta tänä vuonna. Haluan myös keskustella muista kuin lapsiasioista. Voisin tulla tapaamaan Helsingin keskustaan tai Selloon. Kirjoita viestiä pipsah@hotmail.com
 

Yhteistyössä