Hakutulokset

  1. S

    Posteljoonille töitä

    Moi! Vaikka mulla on aivan uskomattoman ihania kirjeiden välityksellä tulleita ystäviä, kaipaan uutta kirjeenvaihto-ystävää joka ei jätä kirjoittamatta ensimmäisen kirjeen jälkeen.... Lupaan vastata aina joskus kirje saattaa viipyö työni vuoksi.... Olen 42-vuotias kolmen enemmän tai vähemmän...
  2. S

    Etsitään perinteistä kirjekaveria

    Ilmoituksesri kuulosti juuri siltä mitä minä etsin pitkäaikaista kirjeystävää jonka kanssa keskustelut muodostuvat astetta syvällisemmiksi ja jonka kanssa voi jakaa ajatuksia elämästään hyvistä kuin huonoistakin asioista.... Minulle kirjeenvaihto on aina ollut todella tä'rkeä harrastus mutta...
  3. S

    Etanapostia?

    Hei! Vieläkö joku haluaisi kirjoitella ihan perinteistä etanpostia? Välillä tuntuu että elämä on yhtä arkea olisi mukava vaihtaa ajatuksia kirjeiden välityksellä kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä - ei mitään yksinpuhelua vaan ajatusten vaihtoa :) Etsin pitkä-aikaista...
  4. S

    Kirjeystävä?

    Hei kaikki kirjoitustaitoiset ihmiset! Siis löytyykö teitä vielä? Pidätkö pitkistä kirjeistä ja kirjoitatko niitä itse? onko sinusta mukava vaihtaa ajatuksia kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä ja jakaa toisen kanssa paperilla elämän kohokodat mutta myös se arki? Haluatko vaihtaa...
  5. S

    Mitä kirjaa luet?

    Anja Snellmanin Lemmikkikaupan tytöt...
  6. S

    Oikeita kirjeitä

    Hei! Täällä on yksi vuosimallia 68 oleva nainen joka pitää oikeista kirjeistä ja olisis hienoa löytää kirjeystävä jonka kanssa vaihtaa ajatuksia elämästä yleensä ja kaikesta mahdollisesta joskus pohtia syvällisempiäkin asioita... Kirjeet ovat lähellä sydäntäni ja mikä ihanampaa kuin löytää...
  7. S

    Kirjeystäviä etsimässä

    Hei! Löytyykö tästä maasta vielä perinteisen kirjeen kirjoittajia jotta postilaatikkoon tulisi muutakin kuin mainoksia ja laskuja.... Olen 38 vuotias kolman lapsen äiti lapseni ovat 14. 11 ja 9 sekä perheeseeni kuuluvat mies ja kissa. Asumme maalla. Sillä minä ikäisiä lapsesi ovat tai...

Yhteistyössä