Etsitään perinteistä kirjekaveria

Täällä 30-vuotias työssä käyvä äiti-ihminen etsii perinteistä kirjekaveria piristämään normaalia arkea. Kirjekavereita oli joskus lapsuudessa, nyt olisi kiva jälleen aktivoida tuo vanha kunnon harrastus. Toivon pitkäaikaista kirjeystävää, jonka kanssa keskustelut muodostuvat astetta syvällisemmiksi. Lähetä yv:tä, niin vaihdetaan osoitteita. =)
 
Ilmoituksesri kuulosti juuri siltä mitä minä etsin pitkäaikaista kirjeystävää jonka kanssa keskustelut muodostuvat astetta syvällisemmiksi ja jonka kanssa voi jakaa ajatuksia elämästään hyvistä kuin huonoistakin asioista....
Minulle kirjeenvaihto on aina ollut todella tä'rkeä harrastus mutta elämässä tapahtui vajaa kaksi vuotta rankkoja asioita joista johtuen osa kirjeystäväistä jäi jonnkin matkan varrelle.... :(
Olen vähän yli nelikymppinen siis sen kriisin paremmalla puolella ja kokenut kolmen murkkuikäisen lapsen työssä käyvä äiti, joten tämä kaksplus ei ole oikein minun palstani enää mutta päätinpoiketa täällä katsomassa jos vaikka kirjoitellaan palstalla olisi minulle jotain ja olihan siellä :)
Laita yksityisviestiä tai sähköpostia osoitteeseen sarkku68@hotmail.com niin vaihdetaan osoitteita sekä katsotaan mitä saadaan aikaiseksi syksyn piristykseksi.... :)
 

Yhteistyössä