Hakutulokset

  1. P

    Vuodatus

    Tökkiikö muilla pääsy vuodatukseen? Meidän kone ei millään sinne päästä.
  2. P

    ONKO MUITA TÄNÄ PERJANTAINA ETELÄÄN LÄHTEVIÄ?

    MINNEPÄIN OLETTE MENOSSA?
  3. P

    Uunimakkara

    Jos/kun teillä on ruokana uunimakkaraa, niin miten se on valmistettu? Onko makkaroissa viillot ja sit siinä juustot ja sillä selvä? Vai laitatteko jotain "kastiketta" siihen, entäs lisukkeet? Vinkkejä kiitos, huomenna ois tarkoitus tehdä sitä.
  4. P

    Vesirokko

    Onko kellään tietoa, kuinka kauan vesirokko kestää ? Siis, tiedän että lapset ovat yksilöitä. Mietin vaan, että kauanko noita pahkuroita kellukoineen mahtaa ilmestyä, kun tuntuu, että niitä tulee koko ajan vaan lisää. Ja niitä meinaan on..... t: pallukkapoikien äiti
  5. P

    Piste jeesiä!

    Hei kaikki painonvartijoiden uuden ostajanoppaan omistajat! Paljon Jäätelöauton duo light tuutissa (ananas-vanilja) on pojoja? mun ostajanopas ei tota tunne, on vuodelta xx. =)
  6. P

    Ruokalista

    Mä kypsyin lopullisesti siihen, että päivittäin mietitään, että mitäs meillä tänään syödään. Ilmoitin miehelle ja pojalle, että nyt on mahdollisuus kertoa, mikä ruoka maistuu. Periaatteena kerran viikossa soppaa, kerran kalaa, lihaa, kanaa jne. Tehtiin 3 viikon kiertävä lista. Itse olen...
  7. P

    Laminaattilattia

    Kertokaapa laminaattilattian hyviä ja huonoja puolia. Tarttis piakkoin päättää, tuleeko lattiat laminaatista vai muovimatosta.
  8. P

    3v

    Olimme 3v neuvolassa pojan kanssa. Pituutta oli 94,5 senttiä ja painoa 12,4 kiloa. Laihaksi pojaksi sanoi, mutta tokaisi myös että ylipainoisia on Suomessa ihan tarpeeksi. Siis neuvolantäti. =) Paljonko teidän 3v mitoiltaan olivat?
  9. P

    Omakotitalo

    Käytiin just äsken tontilla (jee, meijän oma) ja ihasteltiin tulevan talon paikkaa. =) =) Tästä se alkaa! Unelma toteutumassa.

Yhteistyössä