Hakutulokset

  1. eeve

    toimiiko muilla sateelliitti kanavat?

    *Onko muilla toiminnassa häiriötä?, meillä ei ole iltapäivästä asti näkynyt muut kuin yle hd
  2. eeve

    Onko HK:n Sinisen reseptiä muutettu?

    Työn puolesta tulee tehtyä ruokaa sinisestä aika usein, sen koostumus muuttui joskus keväällä, on paljon jauhoisempi ja huonomman makuinen kuin ennen
  3. eeve

    Meandi tietäjät!! Hoi!!

    Meillä oli kutsut viikko takaperin, isoimmat sweatjacketit oli loppu ja sukat jossain koossa, muuta en muista että olisi ollut loppu. Joitain tuotteita esim. haamujumpsuitteja oli tulossa jälkitoimituksena
  4. eeve

    Jos tilaan legon verkkokaupasta niin mistä maasta ne lähetään

    tai lähinnä kiinnostaa tarviiko ne tullata ja jos tarvii niin miten se toimii
  5. eeve

    miksei onnistu tilata amazon.uk:sta?

    Siinä vaiheessa kun oon täyttänyt osoite tiedot heittää tekstin: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below...
  6. eeve

    Jos sinun pitäisi NYT antaa nimi tyttövauvallesi niin minkä antaisit?

    Aava, toinen nimi olisi ehkä Amanda
  7. eeve

    Määräaikainen työsuhde

    työpaikan luottamusmiehen juttusille heti mars, tai sitten soitto liittoon..
  8. eeve

    Mistä löytäsin pantterijumpsuitin?

    Mistäs mahtaisi löytyä tälläinen puku, kaverin polttareita varten tarvitsisi saada
  9. eeve

    Onkohan ylipainoisen turha haaveilla hakemista Suomen selviytyjiin?

    Mua niin harmittaa kun en voi kanssa hakea.Tää on ollut ainut sellainen ohjelma josta olen ajatellut että jos tehdään suomi versio niin hakisin sinne. Tänään olin jo täyttämässä hakemusta kunnes tajusin että sisko menee juuri kuvauksien aikaan naimisiin enkä kaasona voi luistaa häistä...
  10. eeve

    Jos sinulla olisi kuukauden ruokaostoksiin 100e, niin mitä söisitte?

    Meillä syötäisiin tosi paljon lihaa, koska sitä saa niin halvalla töistä. Kalat vaan jäisi syömättä, ellei olisi jotain tarjousta. Muuten me kyllä mentäisiin aika normiruualla
  11. eeve

    Jos annettaisiin kolme vaihtoehtoa, Australia, Kanada ja Japani, missä niistä asuisit?

    Kanada. Se tuntuu jotenkin "kotoisalta"
  12. eeve

    Päiväkodissa on naamiaiset: mitä ihmettä - jotain yksinkertaista ja edullista -keksisin 2,5-vuotiaalle pojalle?

    Meillä on ollut vaan noin yksinkertainen, kartongista tehdyt korvat, omat sopivan väriset vaatteet ja häntä
  13. eeve

    Helppo ja juhlava suolapala tarjottavaksi vieraille?

    ruisnapit & savulohituorejuustotäyte
  14. eeve

    Kumpi sinua pelottaa enemmän, synnytys vai benjihyppy?

    Nykyään varmaan enemmän benji-hyppy. Mutta ennen kuin olin synnyttänyt niin silloin synnytys kyllä pelotti enemmän, mutta nyt kun on takana 2 helppoa ja nopeaa synnytystä niin ei se enää pelottaisi.
  15. eeve

    En osaa päättää kumpaa äänestän

    Minä en pidä siitä ihmistyypistä jota Niinistö edustaa ja mä en ikinä missään vaaleissa tule kokoomusta äänestämään. Toki se on vain mun mielipiteeni ja jokaisella on omansa
  16. eeve

    En osaa päättää kumpaa äänestän

    Sydäntä
  17. eeve

    Nyt v*tuttaa postin toiminta

    Mun postipakettini on viikon ollut jumissa lajittelukeskuksessa. Ei siis ole liikkunut viikkoon. Asiakaspalvelussa eivät kuulemma voi auttaa :headwall:. Kaikissa mainoksissa iloisesti luvataan että ajoissa lähetetyt paketit tulee perille ajoissa, saa nähdä sitten miten käy...
  18. eeve

    Voiko titi nalle konserttiin ostaa lippuja paikan päältä?

    Tietääkö joku saako niitä sieltä konsertti paikaltakin vai olisiko pitänyt ostaa etukäteen?
  19. eeve

    Jouluruokalistat

    Vihreä salaatti Kinkku keitetyt perunat lanttu-,porkkana-, perunalaatikko piimäjuusto savulohi juustot (pippurijuusto on pakollinen osa joulupöytää) Nämä kuuluu meidän perheen joulupöytään, jos meille "vieraita" tulee niin lisäksi tulee rosolli ja mahd. muita salaatteja, graavilohta...
  20. eeve

    Kylläpä toi Kalevin juustokakkuvalkosuklaa on pahaa!

    Joo se oli aika järkytys :x mutta se tiramisu taas :p

Yhteistyössä