Hakutulokset

  1. A

    LOHJA,KARJALOHJA, KARJAA JNE.

    sopii hyvin... jos mä nyt sit ehdottaisin tiistai 8.8 tai torstai 10.8...? ja iltapäivällä...
  2. A

    LOHJA,KARJALOHJA, KARJAA JNE.

    juu ollaan tulossa mukaan... Ojamolla asutaan... bussilla päästään mekin...poika 7v tyttö 5v ja poika melkeen 4kk ja mielellään kyllä iltapäivästä... joku rohkea ehdottaa päivää ja paikkaa... (mä en ainakaan tiedä/tunne noita puistoja) :D
  3. A

    LOHJA,KARJALOHJA, KARJAA JNE.

    nää lohjalaiset jne taitaa olla vähän hiljasempaa porukkaa... joku vois ehdottaa päivämäärää ja paikkaa... mulle käy ens viikosta lähtien millon vaan... bussilla kuitenkin pääsee aika hyvin ainakin täältä ojamolta eli ehdotuksia kehiin... :D
  4. A

    Montako lasta alle 30v?

    29v ja 3 lasta p-99, t-01 ja p-06 :heart:
  5. A

    EI TOSIKOILLE

    Tää on ihana! Kysynkin tässä samalla... Miksi lapsilla on aina vessahätä silloin kun isä tai äiti on vessassa? Miksi kahvi tai vessapaperi loppuu aina silloin kun rahat on loppu? Kiitos etukäteen!
  6. A

    Mitä mieltä olette nimistä? Mikä paras?

    \ Peesi tähän
  7. A

    019-äitejä

    Me myös 019-alue :wave: tarkemmin, Lohjalta. Mistäs te muut? 3 huhtikuista, poika -99, tyttö -01 ja poika -06
  8. A

    lasten juhlat 2 ja 3-vuotiaalle

    tässä muutamia kakkuja... ihan vaan ideana... http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Anna-77&album_id=604503 meilla lasten synttärit vietetty aina yhtäaikaa (molemmat huhtikuisia) ja ens vuonna onkin kolmet samaan aikaan ja kaikille teen omat kakut
  9. A

    LOHJA,KARJALOHJA, KARJAA JNE.

    täällä yksi lohjalta :wave: yritän tässä järkätä ainakin ojamon 04/06 äitejä yhteen... vois treffata muitakin... Eli mulla 3kpl huhtikuisia "vaaveja" poika -99, tyttö -01 ja poika -06
  10. A

    Äidit, jotka syntyny 1977

    Lohjalta. 3 huhtikuista lasta poika -99, tyttö -01 ja poika -06
  11. A

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    28v 3 lasta poika 04/99, tyttö 04/01 ja poika 04/06
  12. A

    AINOAKO?

    Minut on äiti hylännyt pienenä vastasyntyneenä ja adoptoitu sitten suomalaiseen perheeseen. Ja täytyy kyllä sanoa, että olen katkera. En jotenkin voi millään hyväksyä sitä, että oma äiti antaa lapsensa pois. Etenkin kun nykyisin yht.kunta tukee kyllä taloudellisesti ja sosiaalisesti. Itselläni...
  13. A

    6 vuotias ja hampaat...

    ... meidän eskarilaisella tulee alas maitohampaiden taakse rautahampaat, siis yhtäaikaa... onko muilla kokemusta? siis miten noi maitohampaat lähtee??? onko rautahampaat jääneet vinoon??? jne...
  14. A

    isäni käytös suututtaa ja itkettää!!

    Entinen isän tyttö, kiitos rohkaisevista sanoistasi!! Kyllä isäni sitten loppujen lopuksi laittoi nimensä paperiin, en olisi halunnut häntä takaamaan mitään, mutta ei ollut vaihtoehtoja :headwall: :headwall: myöhemmin emme ole hiiskuneet etukäteen mistään hankinnoista, ostimme autonkin...
  15. A

    isäni käytös suututtaa ja itkettää!!

    \ Voi, juuri tuollaisesta isästä olen aina haaveillut :ashamed: Itse asiassa appeni oli todella ihana,läheisempi kuin isäni!! Kuin kohtalon ivaa, että hän menehtyi vuosi sitten, kyllä olen surrutkin hänen poisnukkumistaan :'( :'( Kamala sanoa, mutta luulen, että surin hänen kuolemansa...
  16. A

    isäni käytös suututtaa ja itkettää!!

    \ Ikävä kuulla, että muillakin on näitä kokemuksia :( minä olen kanssa kokenut tuota serkkuihin ja tutun lapsiin vertaamista, mutta se ei enää ole haitannut. Ehkä en isältä ole enää vuosikymmeneen edes odottanut enää mitään sen kummempaa. Mutta jotenkin tuntuu, että nyt kun on kuvioissa...
  17. A

    isäni käytös suututtaa ja itkettää!!

    \ Mä en vielä nyt yli nelikymppisenäkään osaa tehdä mitään oikein enkä kelpaa vanhemmilleni.Välit on viileän asialliset,tavataan pari kertaa vuodessa enkä pidä yhteyttä. Ikävää! Sitä kuitenkin haluaisi olla tekemisissä jo lastenkin takia, mutta kun ei toimi, niin ei... :( luulen, että mulla...
  18. A

    isäni käytös suututtaa ja itkettää!!

    taas tänään hän teki sen - sai minut raivoihinsa, loukkaantumaan, nolostumaan :'( :'( isäni, reilut 50v ei ole koskaan välittänyt minusta niin, niin kuin nyt yleensä isät ovat tyttäristään kiinnostuneita. olen ollut aina vain silloin hyvä ja kerskailun kohde, jos olen jollain saralla...

Yhteistyössä