Hakutulokset

  1. K

    Ylihuomenna menen vankilaan

    Oli ihan pakko....... :laugh: :laugh: :laugh:
  2. K

    Jippii!!! Saatiin tuettu loma!

    Juuri soitin Lomaliittoon ja sain tietää, että hakemuksemme on hyväksytty! Ihana juttu, saimme tuetun loman ensi kesälle =) Tiedossa siis yksi viikko ihanaa lepoa ja lomaa perheen parissa B)
  3. K

    pelkään

    Kesä tulee ja ampiaiset + muut ötökät! minä pelkään niitä kuollakseni. oikeesti miten tähän pelkoon saa apua, minun pelkoni menee ylitse. :whistle:
  4. K

    Miten teillä koululaisen kesä

    Meillä pieni ekaluokkalainen, jolla ensimmäinen pitkä kesäloma. Olen nyt miettinyt miten kesä järjestyy. Meillä miehen kanssa on yhtä aikaa loma neljäviikkoa, koska arki on kiireistä ja on hyvä viettää yhteistä lomaa koko perheen kanssa. Mutta loput puolitoista kuukautta?? Miten teillä...
  5. K

    Kestositeiden käyttäjiä

    Onko täällä teitä? Mulla on kaksi kestosidettä ja olen käyttänyt menkkoje loppupuolella, kun vuoto pientä. En oikein uskalla luottaa että side pitäis keskellä vuotoakin, tosin kerran mulla oli sellanen kestoside ja kamala pissahätä, oli siis menkat alkamassa ja pidin sidettä varuiks, kun en...
  6. K

    Postikortin vaihtajia??

    Löytyisköhän uusia tuttavuuksia postikorttien vaihtoon? Vaihdellaan kuulumisia ja kartutetaan korttikokoelmaa =) Jos kiinnostaapi, niin laitapa osotetietosi tulemaan: engulit@luukku.com
  7. K

    Koliikkituttipullot

    Onko mielestäsi käyttämisen arvoisia? Voiko niissä käyttää sellaisia pullotutteja, joissa on ilmaventtiili? Käyttökokemuksia kaivataan.
  8. K

    kesäkeiton ohje?

    :p

Yhteistyössä