Jippii!!! Saatiin tuettu loma!

Juuri soitin Lomaliittoon ja sain tietää, että hakemuksemme on hyväksytty! Ihana juttu, saimme tuetun loman ensi kesälle =) Tiedossa siis yksi viikko ihanaa lepoa ja lomaa perheen parissa B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 09:08 sani kirjoitti:
mikä on tuettu loma ?? onnee kumminkin vaan !! =)
Tuettu loma on sellainen, että sitä voi hakea eri järjestöiltä, me haimme omaamme siis Lomaliitolta. Lomaliitto saa tukensa RAY:ltä. Tuettua lomaa voi hakea erilaisissa elämäntilanteissa olevat ihmiset ja perheet, jotka ovat loman tarpeessa, mutta eivät ilman tukea voisi lomailla (esim. isot lääkekulut, asuntolainat, iso perhe, yksinhuoltajat, erilaiset sairaudet, monikkoperheet...jne.)

Meillä on iso perhe ja minä olen nyt äitiyslomalla, eli sen perusteella haimme lomaa. Tämän kokoinen perhe, 8 henkeä, ei voisi hotellissa kyllä ilman tukea lomaillakaan :ashamed: ;)

Olimme tuetulla lomalla kaksi vuotta sitten kesällä ja se oli hieno reissu kaikinpuolin. Yleensä tukea ei myönnetä peräkkäisinä vuosina, viime kesänä mekään emme edes hakeneet lomaa. Tänä vuonna sitten tärppäsi taas =)

Saamme siis rahallista tukea tuohon loppusummaan viikon lomasta. Maksamme vain tietyn osuuden aikuisista ja lapsista, matkakulut on myös hoidettava itse. Lomaan kuuluu aamiainen ja päivällinen ja erilaista ohjelmaa paikan päällä koulutettujen lomaohjaajien seurassa. Aika luksusta päästä tästä arjen pyörityksestä hetkeksi hengähtämään :D
 

Yhteistyössä