Hakutulokset

  1. M

    Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

    kai tänne yksi syyskuulainen mahtuu vielä? Saas nähdä mitä tämä lapsukainen haluaa tehdä, kun esikoinen päätti tulla maailmaan meilkein kolme viikkoa etuajassa.. :laugh: Mulla olisi LA 28.9.2009 toinen lapsonen tulossa ja synnäri on TAYS
  2. M

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Paljon onnea uusille vauvoille ja heidän perheilleen! niinukka, kyllä teidän neiti on niiiiin söpö. Kummeista on ollut juttua. Me ollaan kysytty minun siskoani ja hänen miestään sekä yhteistä ystäväpariskuntaa meidän möykyn kummeiksi. Molemmat parit olivat otettuja kunniasta. Jos möykky...
  3. M

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Paljon onnea kaikille vauvaantuneille!! :flower: :flower: Mun on nyt pakko purkaa tätä pahaa oloa. Mä olen ollut viime viikon keskiviikosta äitiyslomalla. Viime viikon loppu meni ihan ok, kun käytiin miehen kanssa laivalla ja jäätiin siltä reissulta anoppilaan loppuviikoksi. Tämä...
  4. M

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Paljon onnea Vilma-Onnille ja Piitulille! :flower: :flower: On se niin ihanaa lukea näitä uutisia. Eilisiä neuvolakuulumisia: rr 116/74, pissa puhdas, painoa +800 g/vko (viimeksi oli tippunut, joten kai mä kirin nyt viime viikkojen aikana). Möykky oli rt, osittain kiinnittynyt ja...
  5. M

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    :flower: :flower: Tervetuloa kaikki uudet lokamassut! Tosi kiva, kun meitä on täällä niin paljon ja kaikkia kohtaan ollaan ystävällisiä ja ymmärtäväisiä. =) Oli se niin ihana lukea Rontin uutisia. Niitä mä olenkin käynyt kurkkimassa vähän väliä. Omia kuulumisia ei kylläkään ole tullut...
  6. M

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Elzalle kovin paljon onnea!!! :flower: :flower: HENKKA81, täällä on kanssa yksi TAYSiin suuntaava. :wave: Uskoisin kyllä olevan tämän pinon viimeisiä, kun kerran mun la on 31.10. Olen jo tutuille sanonut, että multa on turha alkaa kyseleen lokakuun lopulla et "noh, jokos sitä ollaan...
  7. M

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Heips taasen, Mammoliino Sä jotenkin pelastit mun päiväni! Mä olen jo ajatellut olevani ainut "huono ihminen", kun en osaisi pitää käsiäni irti karkeista. Sokereja olen seurannut kolme viikkoa. Arvot ovat olleet melko hyvin kohdillaan mutta viikonloppuisin mopo karkaa käsistä. Tässä odottelen...
  8. M

    gallup: mikä "työnimi" teidän vauvalla?

    Meidän on vaavi Möykky. Nimi tuli siitä, kun plussattiin perjantaiehtoona, mies mietiskeli, minkä kokoinen vaavimme on. Mä vaan tokaisin, että ihan pieni möykky se vielä on... ja siitä sitten tulikin työnimi ja mun nimimerkkini. :whistle:
  9. M

    ***LOKAMASSUT HEINÄKUUSSA*****

    Moikkelis kaikille, Varmaan ainakin pari kuukautta on mennyt, kun oon viimeksi kirjoittanut. Touko- ja kesäkuu menivät töissä ja kotona niin nopeaa vauhtia, etten ehtinyt edes palstaa lukea. Muutimme uuteen kotiin touko-kesäkuun vaihteessa ja pikkuhiljaa alkaa koti oleen kunnossa. :D...
  10. M

    Kuinka paljon teillä on rinnat kasvaneet raskausaikana?

    Juu, aivan liikaa ovat kasvaneet!! Mä olin niin tyytyväinen mun "pikkutisseihin", että nyt on ollut totutteleminen näihin hinkkeihin. Ennen oli 80A ja nyt on 80C ja nekin jo puristaa... pitää kai kohta mennä taas kaupoille. :| Mieheni on kyllä ollut hyvinkin tyytyväinen. :laugh: Ai juu...
  11. M

    tamperelaisia odottajia??

    Täällä ilmoittautuu kanssa yksi. Esikoinen tulossa ja LA 31.10. :)
  12. M

    ?? LOKAMASSUT ?? huhtikuu

    Heipsansaa ja tervetuloa uusille. :wave: Huh, kun aika on mennyt nopeasti. Mulla oli pikkanen työ lukea maaliskuun loppu pinon kuulumiset ja tämän pinon jutut. Niinuskalle voimia. :hug: On se hirveää, kun työt häiritsevät tärkeitä omia juttuja. Luulisi nyt, että työaikana voisi käyttää...

Yhteistyössä