Hakutulokset

  1. M

    Siis liikunta hidastaa laihtumista?!

    vai ei meille naisilla lihakset kehity kävellen...noo..sitten olen varmaan virkistävä poikkeus :laugh:
  2. M

    Siis liikunta hidastaa laihtumista?!

    elimistö muuttuu, kun alat harrastaa liikuntaa, joten siitä tuo mainitsemasi juttu johtuu ja muistathan, että lihas painaa enemmän kuin läski, joten saatat myöhemmin paimaa enemmän kuin läskinä, mutta silti mahtua pienempiin vaatteisiin kuin ennen. elä ihmeessä lopeta liikkumista vaan katso,että...
  3. M

    Liian myöhään iltapala?

    jos se teidän vaavin vatsalle vaan käy, niin sitten homma on ok :) herkkävatsaisille tuo kaikki putkeenjuttu ei käy, kuten meille, mutta hyvä että teillä homma menee noin putkeen :)
  4. M

    Alkoholismi

    :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Halaukset teille kaikille jotka kirjoititte aiheestani ja vastasitte. :) Ei olla vielä päästy puusta pitkälle asian kanssa,se nyt on tullut selvääkin selvemmäksi että"juominen on minun vikani"ja se ilkeily mitä minä ja lapset saamme...
  5. M

    Alkoholismi

    Hei sinä äiti joka kirjoitit kaksplussan sivulla "Mieheni juominen ahdistaa"Oli kuin olisin lukenut omaa juttuani.Sillä erolla vain että meillä on 4 lasta.Aivan samat kuviot.Miestäni on kans kehotettu kääntymään A-klinikan tai vastaavan puoleen,mutta hän ei suostu menemään.Ei koe sitä...
  6. M

    Minkäkokoisessa asunnossa asutte?

    2aikuista ja 4 lasta+koira.Rivarissa 5h+k asutaan.

Yhteistyössä