Siis liikunta hidastaa laihtumista?!

tasaiseen tahtiin olen onnistunut 4kg nyt laihduttamaan, mutta heti kun aloitin liikunnan niin painonlasku on pysähtynyt jo kahdeksi viikoksi. Miten on mahdollista? En ole lisännyt syömistä ja kävelen joka päivä 5-7 km. Ja kauanko tää pysähdys kestää? Lopetan kohta koko liikunnan kun niin turhautta... :(
 
elimistö muuttuu, kun alat harrastaa liikuntaa, joten siitä tuo mainitsemasi juttu johtuu ja muistathan, että lihas painaa enemmän kuin läski, joten saatat myöhemmin paimaa enemmän kuin läskinä, mutta silti mahtua pienempiin vaatteisiin kuin ennen.
elä ihmeessä lopeta liikkumista vaan katso,että syöt terveellisesti ja monipuolisesti, kyllä se siitä :)
 
Toivottavasti kohta alkaa sitten näkyä jotain jossain... Niin kyllä minä uskon että liikunta on mulle hyväksi, täytyy nyt vain niellä tämä (hetkellinen) tappio. Jospa parin viikon kuluttua alkais vaikka vyötäröltä senttejä lähteä. Kävely on kyllä tosi hauskaa kun on näin ihanat kelitkin ollu, en olis ikinä uskonut että oikein ootan lekille lähtöä!
 
Moi! Mulle käy aina ihan samanlain, mut eipä sitä vaakaa kannata tuijottaa. Lihas tosiaan painaa enemmän kuin läski! Kannattaa nauttia energisestä olosta, minkä liikunta tuo ja unohtaa numeroiden tuijottelu. Usein on myös käynyt niin että ensin on hetkellisesti noussut paino, mutta sitten onkin lähtenyt ihan reippaasti.
 
Joo,olet varmaan poikkeus heh,heh.Lihaksia sinulla tuskin on kävellessä tullut,korkeintaan olet kiinteytynyt.Käveleminen kasvattaa kestävyyttä ei lihasvoimaa.
Katso vaikka maratoonareita tai pitkän matkan juoksioita,onko heillä vahvat lihakset??? No ei todellakaan!!!
Mutta niillä jotka juoksevat 50-100 metriä on todella vahvat lihakset!!Koska se vaatii voimaa ei kestävyyttä.
terveisin yksi joka kävelee työkseen n. 12 tuntia yhteen menoon.
 
Kalamama älä vaan lopeta tuota liikkumista, ne on varmaan aluksi nuo nesteet kun kerääntyy sinne kudoksiin kun aloitit liikkumisen. Kunto nousee ja se on terveydelle ihan yhtä tärkeää kuin painonpudotuskin. Tsemppiä vaan, kyllä ne kilot siitä lähtee. Mä olen jo yli vuoden pudottanut painoa liikkumalla ja nykyään tuo vaa'an lukema ei ole enää niin tärkeä vaan tämä mielettömän hyvä olo mikä liikunnasta tulee.
 

Yhteistyössä