Hakutulokset

  1. S

    apua!!!!!!!!

    Yksityis viesteja voi kirjoittaa kun on rekisteröitynyt ja sit viestin alla lukee y viesti, nii siitä painamalla ja eikun kirjoittaa menemään.. ;)
  2. S

    apua!!!!!!!!

    äiti80: Ollaan oltu yhdessä 11v. Kolme lasta, yksi koulussa kaksi pienempää. Vaikeita aikoja ollut, ollaan meinattu erota aiemminkin. Olen "kasvanut", en ala riitelemään pienistä, mutta mies... Yritin halia ja sopia, mutta eipä häntä kiinnostanutkaan, nyt se kattoo elokuvaa ja minä surffailen...
  3. S

    apua!!!!!!!!

    Itku tuli kun luin sun kirjoitusta.. Kuulostaa kun itse olisin sen kirjoittanut. En osaa sinua auttaa, kun en tiedä itsekkään mitä pitää tehdä.. Tänään mieheni ei sanonut mitään kun minä sanoin hänelle rakastavani häntä. Eli taitaa olla yksipuoleinen tunne.. Olen ihan hajalla, itku tuli ja pari...
  4. S

    korkea verenpaine

    Mul oli mut ku laihduin ni paineet laski samaa tahtia kilojen kanssa.
  5. S

    Oulu

    Mä olisin innolla ollu tulossa mukaan ekaa kertaa..Kaverin häät just samana viikonloppuna :ashamed: Voisko aatella jotain syyskuulleki?
  6. S

    oululaiset äidit

    Woi harmi,oisin innokkaana ollut tulos mukaan ni just sillon lääkäri :ashamed:
  7. S

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    Minä, Ukko-rukka, 2xpoijjaat, 2x marsu ja 1948 litraa akvaarioita.
  8. S

    kamuja

    kaikenlaisissa elämäntilanteissa olevia äiti-ihmisiä sähköpostikamuiksi.Viestissä lisää :)
  9. S

    Masennuksen kokeneita

    viestiä saapi pistää jos haluatte vaihtaa ajatuksia masennuksesta yms.
  10. S

    Oulu

    Oisko Oulus jotain suunnitteil elokuuks?

Yhteistyössä