Masennuksen kokeneita

  • Viestiketjun aloittaja Mammamansikka
  • Ensimmäinen viesti
Mammamansikka
Hei!

Olen 31v kolmen alle koulu-ikäisen lapsen äiti ja sairastuin vakavaan masennukseen keväällä. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia saman kokeneiden kanssa ja ihan muidenkin.
 
annaca

Hei!

Minulla on vähän samanlaista taustaa kuin sinulla, olen 33 vuotias ja minulla on kaksi lasta, kouluikäisiä jo molemmat.
Olisi kiva kirjoitella..

annaca71@city.fi
 
Hei!Minä olen myös kokenut masennuksen ala- ja ylämäet.Olen 32-vuotias 7 vuotiaan pojan äiti ja odotan toista lasta,jonka olisi määrä syntyä syyskuussa.Olisi kiva meilailla näistä aiheista lisääkin.Mehän saataisiin kokoon jo tästä porukasta kiva tiimi!!! :whistle:
 
Blondina
Olin ajatellut jättää oman viestin masentuneille äideille, mutta täällähän olikin jo sellainen. Minulla masennus on kestänyt varmaan 5 vuotta.Minulla on kolme lasta. Olen 47v. Minulle voitte meilata kaikki masentuneet äidit. lumi-tuulia@suomi24.fi
 
Täällä kans
Keväällä -05 ekan kerran elämässäni, aloitin lääkityksen masennukseeni. Nyt lääkkeet jäämässä pois, mutta katotaan nyt mitä siitä tulee... Nyt kyllä olo on ok!
Lapsia 3 ja isukki kans. =)
Vilttitossu73@luukku.com
 
Japsunen
Heippa!
Olen 32-v. lapseton masennusta sairastava nainen.Mulle saa kirjoittaa suunnilleen 25-49-vuotiaat mistä päin Suomea tahansa.Mulla on samassa osoitteessa myös mese,mutta käytän sitä vaan joskus harvoin päivisin. outo_erakko@hotmail.com

 
Sairastuin vakavaan masennukseen joulun aikoihin -02. Lääkemäärät oli välillä pilvissä(niinku minäki). Pariin otteeseen yritin tappaa itteni ja toinen melkein hengen veikin kun makasin teholla. Pikkuhiljaa aloin toipua ja nyt ei ole n.1,5vuoteen masentanu ollenkaan. Joskus pari kuukautta sitten lopetin lääkkeet kokonaan kun tajusin että oon raskaana enkä halunnu sen takia niitä syödä. Ne olis muutenki lopetettu pian. Huomenna alkaa 13.viikko ja tähän asti ei mitään sellasta oo ollut,enkä aio siinä pelossa elää koska siinä sitten viimestään masentuu. Mutta kokemuksella voin sanoa että vaikeimmasta ja toivottomimmastakin masennuksesta voi selvitä ihan kokonaan. :hug:
 
Massennus ja paniikk
Olen sairastanut vudesta -97 saakka vaihtelevastai masennusta. Välillä keskivaikeaa ja välillä vaikeaa masennusta. Välillä on ollut kokonaan ollut pois. Nyt on taas masennus päällä ja terapiassa ja ja lääkityskin on. Minulle voi kirjoittaa kuutar70@suomi.fi
Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Jaksamisia!
 
trio74
Hei Mammamansikka ja muut,

Olen myös 31v. kolmen alle kouluikäisen lapsosen kotiäiti ja neljäs tulossa lokakuulla. En voi sanoa että olisin masentunut, mutta päivät tuntuu välillä todella puurolta. Aloitan juuri kriisikeskuksessa elämän hallinta-kurssin, jonka tarkoituksena on myös ennalta ehkäistä masennusta, jos sitä suinkin vain voi... Olisi mukava vaihtaa kuulumisia.
 

Yhteistyössä