Hakutulokset

1. Sinitaivas78

Itku! Kipeiden! Rintojen! Kanssa!

Tuttu tunne - ihanaa, jos ny voi sanoa että ihanaa, mutta kiva kuulla että muutkin on vääntäneet itkua... Kirjotin stoorini tonne "imetys"-ketjuun. Mutta itkua väänsin siis minäkin, mulla tuli aluks jopa verta nänneistä ja rinnanpäät oli niin kipeet ettei voinut kunnolla ees suihkuttaa ja...
  2. Sinitaivas78

Imetyksestä

Täällä kans hengenheimolainen. Mulla on ollut pelkkää ongelmaa toi imetys tähän asti. Poika on nyt reilu 5-vkoinen. Tänään edellisellä syötöllä näytti menevän ensi kertaa parempaan suuntaan. Mulla oli kans matalat rinnanpäät, ettei poika saanut niistä otetta. Nyt ei enää ole näin pitkä ajan...
  3. Sinitaivas78

mukavin lahja ystävältä lapsen syntymän johdosta?

Riippuen äidin etukäteishankinnoista / valmiista vaatevarastosta, mutta esikkoa odottaville jos vaatelahjaa meinaa niin mieluisimmat vaatteet on ne ihan arkiset käyttövaatteet. Niitä kuuluu monta vaatekertaa päivässä (poikavauvoilla ainakin pissaa on usein korviin asti unien jälkeen, tai jos on...
  4. Sinitaivas78

syökö vauva liikaa??

Pakko kans laitta oma korteni kekoon. Siis meillä todellakin sama ongelma. Pojalla on ollut ihan mahdottomat ruokahalut, nyt ollaan itse sitä säännöstelty (pullon kanssa) ja vatsavaivat on myös vähentyneet. Kakkaa ei tule nyt samaan aikaan kun syö, vaan jopa vasta kolmannella...
  5. Sinitaivas78

Kokemuksia aventin rintapumpusta?

Itse ostin Aventin käsikäyttöisen Oz-babysta ja maksoi 59,-. On ollut kovassa käytössä ja hyväksi havaittu. Ei satu. Suosittelen. Ja sitten kantsii ostaa myös niitä Aventin pulloja. Kallita ovat, mutta suosittelen käyttämään yhtä ja samaa sarjaa niin sopivat sitten monet pullot siihen pumppuun...

Yhteistyössä