Hakutulokset

  1. K

    Rauman suunnalta ystävää...

    Laitahan sähköpostia ja tavataan vaikka ulkoilun merkeissä maria.ruohonen@luukku.com
  2. K

    Arka asia...

    Kiitos teille kaikille
  3. K

    Rauman suunnalta ystävää...

    Vastaile jos olet vailla todellista ystävää, itse kahden pojan, 3v ja 11kk, yksinäinen äiti, kaipailen juttuseuraa, todellista ystävää, mielestäni jokaisella tulisi olla joku ja itsellä ei ole... voit olla nainen tai mies, nuori tai vanha, ei väliä rodulla, uskonnolla, värillä, kunhan olet myös...
  4. K

    Arka asia...

    Kirjoitan tänne kun ei ole ketään kenelle asiasta voisin puhua... Eli minulla on tarve laihtua. Olen kahden ihanan pojan, 3v ja 11kk, äiti. Olen 156cm pitkä ja painan nyt noin 47kg. Koko ajan mietin ja lasken mitä syön/olen syönyt/voin syödä. Hillitön vauhti koko ajan päällä, kävelen kuin...
  5. K

    Rauman suunnalta ystävää...

    Olen kahden pojan, 3v ja 11kk, 26 vuotias äiti ja yksinäinen sellainen. Kaipaan juttuseuraa, ulkoiluseuraa... oikeaa ystävää jolla ois aikaa ja jolle mulla ois aikaa. Ei mitään sellasta jolta kysytään 2 krt vuodessa mitä kuuluu vaan sellasta jonka kanssa jakaa asioita, kertoa ihan kaikki...
  6. K

    Odottavia äitejä Jyväskylästä??

    Heips! Te Kuokkalalaiset ja miksei myös muut Jyväskyläläiset kotiäidit/-isät. Itse suosittelen lämpimästi, että käykää sen alueen perhekerhoissa mm. Messi on tosi mukava paikka ja siellä käy paljon ihan tavalllisia kotiäippiä lapsineen aikaa viettämässä. Et ei kuin mukaan vain niin uusia...
  7. K

    kotiintuloajat

    Ei riitä, että lapsella on kotiintuloajat. Sen lisäksi lapsen tulee olla myös kotona viettämässä aikaa oman perheen kesken!! Enpä muista, kenen asiantuntijan suusta tämä viisaus - joka näyttää monessa kodissa unohtuneen - on peräisin.
  8. K

    Kuivausrumpu

    Kuivasrumpu on hyvä olemassa, mutta remontin yhteydessä laitoimme rinnalle kuivauskaapin ja huomaan että lakanat ja pyyhkeet kuivuvat kaapissa suoremmiksi ja ne on helppo mankeloida ja viikata sen jälkeen. Kuivausrummussa on huonotkin puolet kun käytätte lasten collagevaatteita siellä usein...

Yhteistyössä