Hakutulokset

  1. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Pitkästä aikaa jotain kirjoittelen. Eli tuosta imetyksestä ja rintojen koosta. Mulla on myös Vilman tapaan pienet rinnat ja esikoista odottaessa itkin kuinka olen varmasti huono imettäjä kun on tissit kuin hiirellä.. Ja siis myös samalla huono äiti.. Mutta ei se imetyksen onnistuminen vaadi...
  2. Ä

    Hauck Zero Plus turvakaukalo?!?!?!?!

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kaukalosta? Oli saanut jossakin testissä arvosanan hyvä. Pian tulee kaukalon osto ajankohtaiseksi ja nyt olisi tästä hyvä tarjouskin vielä :D Eli auttakaa, kannattaako, oikeasti haluaisin Römer Baby Safe Plus istuimen mutta katsotaan nyt...
  3. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Tuosta tupakoinnista vielä. Joku valitti että pakko käydä tupakalla, vaikka itkettääkin sen jälkeen kun niin paha morkkis. Mulla loppui polttaminen plussan jälkeen pahoinvointiin, joka auttoi oikein mukavasti lopettamisessa ;) Ei vaan tee mieli kun kaikki ellottaa ja haisee muutenkin pahalle...
  4. Ä

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Niin siis laskettu aika 10.8 ja synnytyssairaalana Jorvi, kai. Sekin pitää miettiä vielä. Nyt siis sinne nukkumaan :)
  5. Ä

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Jaahas, selkeä plussa =) Kai se täytyy uskoa että raskaana ollaan taas.. Eli toinen tulossa meille, esikoinen on kohta puolitoista vuotta. Ajattelin että yritetään nyt, jos toinenkin meille suotaisiin. Tärppäsikin sitten heti :p Outoa kuvitella että meitä tulee olemaan pian neljä! Siis mikäli...
  6. Ä

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Iänikuinen keskustelun aihe mut pakko kysellä :) Millaisia kokemuksia BeSafe Izi Kid istuimesta 1-3-vuotiaalle? Sehän on sellainen malli johon lapsi tulee kasvot menosuuntaan, ja sehän ei ollut se paras asento. Poju siis yli 1-vuotias, ja kakkosautoon pitäisi istuinta etsiä. Tuo istuin ainakin...
  7. Ä

    Uusi vuosi ja raketit

    Auttakaa viisaammat huolestunutta äitiä! Eli kyseessä on poikamme joka on melko herkkä koville ja äkkinäisille äänille. Ja kohtahan on taas se aika vuodesta kun paukkuu monen tunnin ajan ja juuri yöllä kun vauvan pitäisi nukkua :( Onko olemassa jotain esim. kuulosuojaimia tai jotain muuta jolla...
  8. Ä

    mahavaivoista

    Meillä oli juuri tuollaista pojan kanssa. Puklu oli rakeista ja pahalta haisevaa ja tuntui että se tuli jostain todella syvältä... Sai välillä iltaisin oikein kipukramppeja nukkumaan mennessä. Vaivaan auttoi kunnon röyhtäytykset, oli vaan ilmakuplia jonkun verran masussa. Röyhtäyttelin monella...
  9. Ä

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Valittelinkin tuossa joku päivä kun mitään ei tapahdu.. Eipä ole enää supistuksiakaan, eikä selkäsärkyjä. Toivottavasti Jenmo oli oikeassa ja tää on vaan hiljaisuutta ennen toimintaa ;) Noista matkarattaista itsekin olen kovasti miettinyt, että kannattaako niitä vielä ostaa kun vauva ei ole...
  10. Ä

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Olen seuraillut täältä muiden kirjoituksia päivittäin, nyt pakko valittaa hiukan.. Laskettu aika oli ja meni, haluaisin NIIN kovasti tän pötkylän jo ulos... Voiko lapsi painaa takamusta niin paljon että kakkaaminenkin on kivuliasta? Lapsi on siis todella alhaalla ja kiinnittynyt jo. Kamalaa...
  11. Ä

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Niin aivan, oli unohtua! Hyvää äitienpäivää kaikille heinämassuille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
  12. Ä

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    En ole aikoihin täällä taas käynyt, mutta melkein päivittäin olen käynyt tutkimassa teidän muiden kirjoituksia. Viikkoja on yli 30 ja olo on sen mukainen :\| Miten tämä lapsi näin äkkiä kasvoi näin isoksi :o Vastahan se oli niin pieni että hyvä jos liikkeet tunsi. Nyt on liikkuminen sellaista...
  13. Ä

    Heinämassut-07 vol.2

    Hei vaan kaikille odottajille! Meidän äitiyspakkaus sitten saapui perjantaina, jihuu :p Oli kiva paketti, siellähän oli vaikka mitä kivaa. Nyt alkaa olla aika lailla vaatteet kasassa muksulle, mutta tarvikkeita puuttuu vielä, amme ja muuta sellaista. Nyt on sitten ongelmaksi muodostunut...
  14. Ä

    Heinämassut-07 vol.2

    Heips! Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta kuinka noita masukuvia voi käydä ihailemassa? En ole todellakaan mikään tietokoneguru, eli jos joku neuvoisi tyhmää :ashamed:
  15. Ä

    Heinämassut-07 vol.2

    Siis, ruvennut olemaan niin voimakkaita suonenvetoja... Jäi pois tuosta edellisestä viestistä, ups :whistle:
  16. Ä

    Heinämassut-07 vol.2

    Hei vaan kaikille! uusillekin tervetuloa palstailemaan, kiva kun meitä on jo niin paljon. Ja heti omia vaivoja :ashamed: Joku valitteli täällä että öisin kun kääntyy, niin saattaa tulla pahojakin kipuja mahaan. Nyt olen huomannut itselläni saman vaivan, taas viime yönä kun käännyin oikealle...
  17. Ä

    Heinämassut-07 vol.2

    Pitkästä aikaa kuulumisia täältä. Nyt noin viikon näkyneet potkut ulkopuolelle, aika outoa nähdä mahansa "kupruilevan" :D On vilkas pakkaus, toivottavasti ei synnyttyään valvota ihan yhtä paljon ja usein.. Monta kertaa päivässä alkaa mieletön mylläys ja äitihän siinä sit vessaan juoksee kun...

Yhteistyössä