Hakutulokset

  1. äipätti-1972

    Joulutoive! ;)

    :p
  2. äipätti-1972

    pinoon kaikki jotka on viettäny synnärillä jonku juhlapyhän

    jouluaaton oon ollu ja joulupäivänä päästiin kotiin :xmas:
  3. äipätti-1972

    jos kirjoitat googleen oman nimesi

    omallani ei tuu, mut tytön nimellä sitte senkin eestä. ja on niin harvinainen nimi et kaikki on kyl hänen tuloksiaan
  4. äipätti-1972

    Uskomaton 6v tyttö laulaa! *sis. videon* oih.. ku menee väreet!

    nostan et voin lukea myöhemmin:)
  5. äipätti-1972

    ehdotelkaa mulle hyviä kotimaisia biisejä mp3 soittimeen!!!

    pari noista jo löysin uutta kivaa:) mut nostanpa tätä vielä:)
  6. äipätti-1972

    ehdotelkaa mulle hyviä kotimaisia biisejä mp3 soittimeen!!!

    laitelkaa vaa laidasta laitaan. iskelmä on ominta, mut saattaa löytyä jotain hyvää josta en vielä tiedä:)
  7. äipätti-1972

    ehdotelkaa mulle hyviä kotimaisia biisejä mp3 soittimeen!!!

    siis siinä se viestini jo otsakkeessa. ja nyt ei muuta ku ehdotuksia satelemaan =)
  8. äipätti-1972

    Miten kaukana asuu lähin naapurisi?

    tossa on aidan takana lähimmät ja mä pidän naapureina vain noita noin 100m säteellä asuvia.
  9. äipätti-1972

    uusia k-kamuja kaivataan:)

    kolmen lapsen äiti etelä-suomesta kaipailee kirjekavereita. sinä, joka pidät kirjoittamisesta, niin ikään katsomatta (itse olen 34v) laita y-viestinä osoitteesi =)
  10. äipätti-1972

    EI TOSIKOILLE

    ursula ursula!! missä vika kun 9 vuotiaani mielestä hauskat kotivideot on tylsä ja ennalta arvattavissa oleva ohjelma? ja itse taas nauran niille videoille vatsa kippurassa?
  11. äipätti-1972

    habbo-hullut

    se on netissä sellanen habbohotel.. luodaan oma hahmo, hankitaan tavaroit, vaihdellaan niitä.... lapsista kauheen kivaa:)
  12. äipätti-1972

    habbo-hullut

    meidän perheestä löytyy myös kaksi "habbo-riitelijää". LOL ja PEELO kuuluu jo jokapäiväiseen sanavarastoon..
  13. äipätti-1972

    meilailu kavereita.. mks ei joskus mesesäkin..

    ops.. osoite unohtu :snotty: meiliä postiin helmiina@koti.luukku.com
  14. äipätti-1972

    meilailu kavereita.. mks ei joskus mesesäkin..

    reilu kolmekymppinen äiti kaipailee täällä meilikavereita. mulla on kolme lasta 4-12 vuotiaat. päivät on työntäyteisiä.. ja lomat aina odotettuja =) iltasin on kiva istahtaa koneen ääreen.. joten meilatkaa:)<br><br>
  15. äipätti-1972

    kuinka paljon 9 vuotias voi harrastaa

    meillä 9 vuotias käy joka päivä harrastuksissa.. joka päivälle on eri harrastus.. ja mistään ei suostu luopumaan. harrastukset on aivan laidasta laitaan.. urheilusta kerhoihin, kilpailuista huvikseen liikkumiseen.
  16. äipätti-1972

    G: Millaiset kännykät lapsillanne on?

    molemmilla (12v ja 9v ) on läpälliset kamerapuhelimet mp3 äänillä.. nuo oli vaatimukset kun kännyköitä halusivat. nuorin ei vielä saa 4 vuoteen kännykkää
  17. äipätti-1972

    Minkä ikäiselle kännykkä?

    meillä lapset on saaneet ekan kännykän kun ovat täyttäneet 9 vuotta.. noin niiku synttärilahjaksi =) ja lukuisten harrastusten kannalta tuo on kyllä mainio kapistus =) =) =) eipä ne niillä suuremmin muuten soittele, mutta hakemaan aina milloin mistäkin.

Yhteistyössä