Hakutulokset

1. S

Raskautuuko helpommin, jos makaa paikoillaan yhdynnän jälkeen?

jossain luki ettää 20min suositellaan olemaan vaakatasossa, niin mahikset kasvaa huimasti tulla raskaaksi
  2. S

Ikägallup

35, 10v ja 2v lapset
  3. S

kertokaahan kanakastikkeen ohje (helppo)

Mä ruskistan kanasuikaleet, sipulit ja paprikanpalaset ja sitten tomaattimurska 1 tlk ja annan muutaman minuutin kiehua.
  4. S

Forssalaiset ja/tai Lohjalaiset

muistelen, että 19
  5. S

Hippolippaan tyhjennyspäivä!

Ei niitä oo vuosiin ollu ainakaan meidän pankissa. Lukujärjestyksen saa , ja kun tyhjentää Hipon saa tarroja tms.
  6. S

mitähän tää on????

Joo, ihan prikulleen sama homma kerran
  7. S

Voiko paikkausaika olla.....

Soita ja tarkista
  8. S

mitä laitatte kinkkupiirakkaan?

Ja jauhelihan kanssa toimii myös. Siis vaihda kinkku jauhelihaan, muuten samalla lailla.
  9. S

mitä laitatte kinkkupiirakkaan?

Tein just sunnuntaina: Valmis piirakkapohja kaupan hyllyltä, kinkkukuutioita ja sipulia ja paprikaa päälle. Sitten tuorejuusto, tais olla creme bonjour pippurinen, ja vielä juustoraastetta, ja eikun uuniin, ja tuli tosi hyvää!! Nii, ja lämmitin vähän sitä tuorejuustoo että notkistu ja oli...
  10. S

Joko kaupoissa on näitä valoköynnös sydeemejä?

Lyhtyjä ja kynttilöitä ainakin on jo reilusti tavarataloissa. Ja jossakin näin valoköynnöksiäkin jo.. mut enpä muista oliko jossain kuvastossa vai kaupan hyllyllä.
  11. S

Mitä näppyjä lapsella

Samaa ajattelin, että vesirokkoa...
  12. S

Lomat/pekkaset ennen äippälomaa

Mulle maksettiin kaikki pitämättömät rahana, kun jäin äitiyslomalle Ja kun meen takasin, niin eipää oo pitämättömiä lomia.... :headwall:
  13. S

Ihana talvihaalari :)

Sori, mut ei mun makuun. Mut makuasioista ei voi kiistellä.. ja törkeen kallis
  14. S

Miten saatte vauvan pysymään syöttötuolissa?

laita kaulaliinalla ens alkuun, jos et pääse kauppaan....
  15. S

rodos,turvakaukalo mukaan?

Taksia tilatessa, pyydä turvakaukalo. Näin ainakin Saksassa...
  16. S

moniko ravistaa maitopurkkia ennen avaamista

En, ja mies ravistaa, jos avaa maitopurkin, ja mua se ärsyttää, koska maito vaahtoaa sitten
  17. S

pukeminen

eikös housut voi laittaa niittenkin päälle
  18. S

Pesetkö takapuolesi isolla asialla käynnin jälkeen?

Sainpahan kunnon naurut tällekin päivälle lukiessani tätä keskustelua. Kiitti :laugh: Ja en muuten pese minäkään... iltasuihkussa vasta.
  19. S

Milloin keskivertotalvena/syksynä otetaan lapsille toppavaatteet käyttöön?

Niitäkin on niin eripaksuisia. Meillä 2,5 v ollut tällä viikolla ohut toppatakki ja -housut. Paksummat on sitten vielä kaapissa odottamassa talvea. Niin, ja Etelä-suomessa ollaan mekin. =)
  20. S

ostaisitteko lahjaa 2kuiselle vauvalle jouluna ?

Tottakai ostaisin. Sekä omalle että tuttavan vauvalle. Ihminenhän hänkin on! Eihän sen tarvii kallis ja iso olla, jos ei haluu...

Yhteistyössä