Hakutulokset

  1. R

    Sykemittarit

    Tuiki tarpeellinen vai ihan humpuukia? Olen tässä pähkäillyt, että toivoisiko sykemittaria joulupukilta vai ei? Pelkään vain, että sitä hetken käyttää ja sitten se unohtuu. Meneekö liikunnasta ilo vai kannustaako se liikkumaan vielä enemmän? Kokemuksia?
  2. R

    Kahdenkeskeinen aika

    Tuli mieleen tuosta kiire aloituksesta. Havahduimme mieheni kanssa muistelemaan milloin viimeksi olemme olleet kahdestaan jossain. Tai ylipäätään, milloin olemme tehneet jotain yhdessä ilman lapsia. Ei ihan heti tullut mieleen. Iltaisin kun lapset ovat menneet nukkumaan on kaavaksi tullut se...
  3. R

    Pankkikortista

    Ystävällinen nainen taannoin soitti pankkikorttiasiaa. Kuuntelin hienot esitykset OP-visasta, joka vaikuttikin hyvältä. Oma kultakorttini menee vanhaksi kuukauden kuluttua. Visaa olen miettinyt jo hieman pidempäänkin, se olisi varmaan tosi kätevä ulkomaillakin ollessa. Mutta mutta, kaikki...
  4. R

    Mitkäs olikaan imettäjän

    Lisäpisteet. Vauva on kuukauden pääsätä sen 4 kk, jonka jälkeen voi liittyä painonvartijoihin. Minulla on pv ohjeet vuodelta 2003, muistaako kukaan tämän ohjeen imettäjän lisäpointseja? Kiitoa :)
  5. R

    Nyt on hyvät leikit!

    Kyllä on kummasti alkanut sujumaan sisarusten leikit. Nyt 4v ja 6v sisarukset leikkivät päivät pitkät keskenään, tietysti pikkuista kinastelua tulee päivittäin, mutta hetkessä ne unohtuvat ja leikki jatkuu. On ollut kiva huomata kuinka "vanha taistelupari" on hitsautunut hyvin yhteen.Ennen...

Yhteistyössä