Hakutulokset

  1. H

    Kamalaa huomata olevansa siinä iässä, että

    Tuo on melkein kuin vanhan piian iltarukous *Isä hyvä, itselleni en mitään pyydä mutta antasitko äidilleni vävyn*
  2. H

    Tuplayhdyssanaketju

    Altavastaajapalvelu Pikkuautokauppias Aarrearkkuverhoomo Hiirimattoteline Bongarumpukuivaaja
  3. H

    millä saa nuo sivun reunasta nuo mainokset pois?

    miten noi saa pois, ärsyttää. selainkin niin hidas hemskutin mainosten takia. :$
  4. H

    Lisää kesä-galluppia:

    Kesällä katselen vähemmän vähemmän. Kesällä on mukava touhuta kaikenlaista kun valoa riittää. =) Talvella taas lösähdän sohvaperunaksi :ashamed:
  5. H

    Pistäkääs tähän syntymävuosilukunne

    \ Myös :D
  6. H

    Minkä ikäisiä lapsia 59 syntyneillä on?

    1999 syntynyt poika. Tiesitkö, että 1959 oli erinomainen viinivuosi ;)
  7. H

    Pelkkien "iltatähtien" äidit

    Moi Ainokaiseni sain 4-kymppisenä. Nyt hän on reipas eskari eikä ole vielä lainkaan huomannut, että vanhemmat olisivat muita äitejä tai isiä vanhempia. Varmaan sekin aika tulee väistämättä. Ei elämää voi ajastaa etukäteen tai laittaa valmiiseen formuun. Meidän aika saada perillisiä on juuri...
  8. H

    moi

    Tervetuloa :D
  9. H

    Opiskelevat 40+ äidit

    \ 'Säälittävyys' selviää sulle noin 25 vuoden päästä. Mees puristelemaan finnejäs :kieh:
  10. H

    hauskaa juannusta kaikille!

    :flower: Hyvää juhannusta kaikille B)
  11. H

    Vahinko

    Nikitön kirjoitti: Minusta otettiiin ainoastaan omasta verestä seulonta, kannanko down-kromosomi poikkeavuutta piilevänä. Koe oli hyvä, en kantanut. ??????????????????????? Down-syndroomaa ei voi kantaa piilevänä ! Se joko on tai ei. Olisiko ollut mahdollisesti kysymyksessä seulonta, jolla...
  12. H

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Himpskutti, huomasin tämän ketjun vasta tänään. Mulla olis vapaata 8. ja 9.6. mutta 10.6. töitä klo 10-18. Kääks. Täytyy kysyä josko joku vaihtais työvuoroja niin päästäis pojan kanssa mukaan Tykkimäkeen. Ei onnistu työvuoron vaihto, Yhyy Yhyy :/
  13. H

    eiks hävetä?

    Sinun puolestasi hävettää :/
  14. H

    Ruokakysymys jälleen

    Itse olin lapsena tavattoman ronkeli ja huono syömään. Olin varautunut lapsen kanssa ronklaamiseen, vaan miten kävikään. Lapseni on tullut isäänsä, syö kaiken hyvällä halulla. Ainoastaan punajuurikeittoa hän on kieltäytynyt syömästä, mutta se onkin aika rajun näköistä soppaa. Mielestäni...
  15. H

    Ihme?

    :wave: Kymenlaakso moikkaa. Taitaa olla meillä piiiitkä matka toisillemme kaffeelle.
  16. H

    jonkun moka joka saa sinut...?

    Kerran lihatiskillä edelläni jonotti mies lukien vaimon tekemää ostoslistaa. Pyysi myyjältä karhunkieltä :laugh: Pidättelimme naurua kun myyjä ohjasi miehen kohteliaasti siivoushyllyille. :laugh:
  17. H

    Mitä teillä syötiin

    Halakoperunoita ja ruskeata kastiketta puolukkahilon kera, tirripaistia. Kaura- ja mannapuuroa, muikkuperunoita. Kananmunakastiketta eli ruskeaa kastiketta ja kananmunia (vasta 70-luvulla miniät toi viestiä ettei kananmunakastike voi olle ruskeaa vaan aina vaaleaa, mikä moka äidiltä :) )...
  18. H

    Koulukaverit.com

    Jaa, kävin rekkautumassa muutama kuukausi sitten. Ei ollut meidän luokalta ketään eikä edes rinnakkaisluokilta :(
  19. H

    Vielä äidiksi

    Monia varmaan mietityttää, ehtiikö äiti hoitaa lapsensa aikuiseksi ennen kuin manan majoille siirtyy. Vaan kun katsoin televisiosta Suomen vanhinta, joka täytti 111 vuotta, köpitti äitiään katsomaan yli 40 vuotta nuorempi tytär, itsekkin noin 70 v. =) Onneksi meitä on erilaisia äitejä ja isiä...
  20. H

    Miten suhtaudutte nuoriin äiteihin?

    Tietenkin hyväksyn. Se, että saa itse lapsia 'aikuisena' ei tarkoita että kaikkien pitäisi saada lapsensa tässä iässä. Jokainen äiti iästä riippumatta on paras äiti lapselleen.

Yhteistyössä