Hakutulokset

  1. S

    Auttakaas tietämätöntä

    eli ei malta mennä nukkkuun.. sekoilen tän läppärin kans :)
  2. S

    Auttakaas tietämätöntä

    hups.. väärä nimim. siis tarkoitin Pinnasänky :)
  3. S

    Auttakaas tietämätöntä

    veikkaanpa vsymystä..
  4. S

    Auttakaas tietämätöntä

    En jotenkin usko korvatulehdukseen, koska noi itkut on tulleet silloin tällöin (ehkä viimeksi tullut n. 3 vkoa sit). Meneeköhän toi tyyppivika ohitte joskus :) ??
  5. S

    Auttakaas tietämätöntä

    eikö kellään samanlaista :(
  6. S

    Auttakaas tietämätöntä

    hu huu :)
  7. S

    Auttakaas tietämätöntä

    nostelen
  8. S

    Auttakaas tietämätöntä

    Millä nyt kohta 8 viikkoinen aivan ihana poikalapsi. Nyt parina iltana nukkumaanmeno-aikaan on saanut ns. oudon kohtauksen. Alkaa itkeä aivan täyttä kurkkua jo siinä vaiheessa kun pitäs alkaa iltamaidolle (imetän). Jo makuuhuoneeseen vieminen saa aikaan kohtauksen. Rauhoittuu syliin...
  9. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Täällä olisi yksi tuleva äippä Etelä-Pohjanmaalta =) Ikää minulla 26 ja miehellä 27. Vaavia ollaan kovasti toivottu ja nyt sitä esikoista kovasti odotellaan. Tosiaan rv 6 menossa ja laskettu aika olis 22.9. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka. Plussan tein 23.1 ja nyt oon jo...
  10. S

    Mitähän mä nyt teen?? Työpaikasta..

    itellä sama tilanne päällänsä...
  11. S

    Mitähän mä nyt teen?? Työpaikasta..

    Työpaikka tulee auki näillä näkymin jo ennen joulua, mut en tiedä sit et aloittaisinko paikassa vasta keväällä tai vasta ensi syksynä.. ja silloinhan mulla voisi hyvällä tuurilla olla jo vauveli. Mietityttääkin, kun en ehkä voisi edes aloittaa kouluvuotta tuossa työpaikassa heti, jos nyt...
  12. S

    Mitähän mä nyt teen?? Työpaikasta..

    Tiedä sitten olenko raskaana, mut jos en oliskaan, niin pitääkö meidän lopettaa vauvayritykset heti kättelyssä ton takia ja odottaa? Mä en pidä sitä täs vaihees järkevänä vaihtoehtona.. mutta siksi haluankin kuulla teidän neuvoja ja kokemuksia!!
  13. S

    Mitähän mä nyt teen?? Työpaikasta..

    Elikkäs olen nyt toista vuotta töissä samassa työpaikassa (sijaisena). Näin pienellä paikkakunnalla mun alan töitä on vaikea saada, minkä takia oonkin ollut korvat pitkällä tän sijaisen paikan suhteen. Mulle on vihjailtu, et jos paikka vapautuu, se olisi luultavasti mun (olen ope). No, tänään...
  14. S

    Mitähän mä nyt teen?? Työpaikasta..

    Näin mäkin ajattelisin, mutta onhan sellaisiakin tapauksia ollut, et raskaana olevaa naista ei palkata jos muitakin hakijoita on. Sen mä vaan sanon, et paskasti tekevät mulle, jos jonkun vieraan siihen ottavat!!!! :kieh:
  15. S

    Mitähän mä nyt teen?? Työpaikasta..

    Mulla on pätevyys ja työkokemusta omalta alalta 3 vuotta. Sitä mäkin mietin, et laitontahan se on syrjiä raskaana olevia. Alkoi vaan niin pistää vihaks, ku oon kytänny sitä paikkaa kauan ja nyt just piti käydä näin.
  16. S

    Mitähän mä nyt teen?? Työpaikasta..

    Elikkäs olen nyt toista vuotta töissä samassa työpaikassa (sijaisena). Näin pienellä paikkakunnalla mun alan töitä on vaikea saada, minkä takia oonkin ollut korvat pitkällä tän sijaisen paikan suhteen. Mulle on vihjailtu, et jos paikka vapautuu, se olisi luultavasti mun (olen ope). No, tänään...
  17. S

    Oliskohan tärpännyt?

    Kertokaahan onko kellään ollut alkuraskaudessa seuraavanlaisia oireita. Eli reilu viikko yhdynnästä ja neljän-viiden päivän ajan on ollut outo olo. Lähes päivittäin on huimannut, palellut ja alavatsassa on ollut omituisia, "raastavia" tuntemuksia. Pari päivää sitten tuli outo, jatkuva pissatus...
  18. S

    vauvakuumeiset pinoon

    Täällä yksi :wave:
  19. S

    Häähommia..

    Ok. Mieles kävikin toi kukkakauppa.. eli täytyypä hipsiä heti huomenna sinne :) On se vaan kumma, että täältä palstalta löytyy kaikki mahdollinen tieto, jee!!! =) Kiitos taas avusta palstalaiset!!! :flower:
  20. S

    Häähommia..

    Täs hääauton koristusta mietiskelen.. Mistä löytäisin hääautoon koristenauhaa? Mielellään sellasta paksumpaa yksväristä (niinku kukkaseppeleissä). Tyllinauhaa ym. kyllä löytyy, mutta ei tietenkään sitä mitä mä etsiskelen:( Osaisko kukaan auttaa tulevaa morsmaikkua hädässsä ;)

Yhteistyössä