Hakutulokset

  1. S

    Miksi koko ajan pää kipeä?

    Täällä sama homma meneillään.. päätä jomottaa niin vietävästi :( Nyt jatkuu jo kolmatta päivää, särkylääkkeistä ei ole juurikaan apua. Öisin heräilen älyttömään jomotukseen. Niskat ja hatiat tosi kireät, ukko niitä on tos välillä aina hieronu.. Aivan kauhea olo!!!!
  2. S

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    Minä ilmoittaudun myös loppukesävauva/ syysvauvahaaveilijoihin :wave: Tarkoitus olis jättää ehkäisy nyt loppukesästä pois ja sitten alkais yritys.. Jännää on, kun pääsee esikoista yrittämään =) Toivottavasti tärppis....
  3. S

    Mielenmuutokset

    Meidän olisi tarkoitus alkaa yrittämään vauvaa syksyllä, vaikka toisaalta yritys olisi ihanaa aloittaa jo nyt, sillä kuume on valtava (minulla aivan järkyttävä). Siirsimme kuitenkin tuon yritysajankohdan syksylle, koska silloin mies saa tietää tarkemmin työnhommansa ja silloin oma kotikin on jo...
  4. S

    Mielenmuutokset

    Täällä myös yksi mielensä muuttaja :wave: Vauvakuume on ankara ja vauvantekopuuhat olisi tarkoitus aloittaa syksyllä. Ite oon miettiny aivan samaa asiaa; joka toinen päivä vauva olisi ihana saada, joka toinen päivä en haluaisi sitä. Oon miettiny myös sitä, et jos en ookkaan valmis äidiksi (ekaa...
  5. S

    Pieni kohtu

    Kyselisin, onko kellään todettu olevan pieni kohtu. Lähes jokaisella gynekäynnillä minulle on sanottu, että kohtuni on pieni. Nyt mietityttääkin, että vaikuttaako se jotenkin vauvan saamiseen, keskenmenoihin ym.?? Jostain olen lukenut, että pieni kohtu voi olla äidistä johtuva keskenmenojen syy.

Yhteistyössä