Hakutulokset

  1. S

    Jonot laparoskopiaan Jorviin??

    Moikka! Kyselisin teiltä jotka olette laparoskopiassa olleet, että kuinka pitkään olette joutuneet jonottamaan esim. Jorviin ? Itse olen menossa Jorviin, onko jollain kokemuksia sieltä? Ja vielä siitä, että minulle tuli tänään kirje jossa oli varattu kahden tunnin poliklinikka aika liittyen...
  2. S

    Tutkimusten hinnat yksityisellä

    Moi ! Itselläni on takana kaksi alkuraskauden keskenmenoa, nyt kolmas raskautuminen ei ole vielä onnistunut. Jos tässä jonain päivänä tärppää, niin pelko kolmannesta keskenmenosta on tietysti kova ja etenkin jos itselläni sattuu olemaan jokin "hoidettava syy" keskenmenoon esim. tukostaipumus tai...
  3. S

    Ystävän raskaus

    Kuinka te keskenmenon kokeneet olette suhtautuneet tietoon ystävän raskaudesta? Olen itse saanut kaksi keskenmenoa vuoden sisällä.Tunnen itseni niin kamalaksi kun hyvä ystäväni kertoi raskaudestaan ja minä itkin. En tietenkään itkenyt, että hän saa lapsen vaan että minä en saa. Minä taas...
  4. S

    osoite..

    ja osoite oli sateenkaari_1@hotmail.com
  5. S

    ystävää kaipailen

    Vielä kerran ajattelin huhuilla ystäviä Salosta ja lähialueilta, ikään ja kokoon katsomatta.. On niin masentavaa välillä tämä yksinäisyys.. Mies ja lapsi löytyy, mutta kaipaisin myös ystävää piristämään päiviä! Laittele viestiä, jos siltä tuntuu niin tutustutaan!
  6. S

    Kokemuksia Personasta

    Moi, Minkälaisia kokemuksia teillä on Personan käytöstä ehkäisynä? Itse hankin sellaisen ja olisin hirveästi halunnut käyttää sitä, ettei tarvitsisi hormoneita syödä. Mulla se ei ollut kuitenkaan luotettava. Tulin raskaaksi - tosin osoittautui tuulimunaksi. Nyt meillä on yksivuotias suloinen...
  7. S

    Paljonko teidän 1-v. nukkuu/vrk.?

    Terve, Olisi mukava kuulla miten paljon 1-vuotiaat lapsenne nukkuvat vuorokaudessa? Mun tyttäreni on oikea touhupakkaus ja aamusta iltaan ikiliikkuja. Hän ei meinaa millään malttaa tällä hetkellä nukkua päivisin. Aamulla hän herää jo ennen kuutta. Yöunet ovat n. 10h ja päiväunet 1-1,5h...

Yhteistyössä