Hakutulokset

  1. Ä

    Bulgaria

    hei!kertokaa Bulgariasta kokemuksia jotka olette siellä käyneet.täytyykö ottaa jotain rokotuksia?entä mitä mukaan.vauvanruokia ja vaippoja ei vissiin sieltä oikein saa??varasin matkan elokuulle ja lapsemme ovat silloin 1v7kk ja 3v8kk.rattaat otamme varmaan kummallekkin.entäpä minkalaisia...
  2. Ä

    Korvaako kela?

    Haluaisin vain tiedustella että korvaako kela lapsettomuushoidoissa käytettäviä lääkkeitä? Jos korvaa, niin mitä ja paljonko? aurinkoisen kesän jatkoa ja onnea vauvan tekohommiin=)
  3. Ä

    Kirjeystäviä:)

    Hei! Kaipailen uusia mukavia kirjeystäviä Ympäri suomen.Sellaisia joiden kanssa pystyy kirjoittaa kaikenlaisista asioista, niin iloista kuin suruistakin.Itse olen kohta 26v äiti.Meillä on 1v.poika. Harrastan:kirjeenvaihtoa,luen paljon,pyöräilyä, uintia,avantouintia.Toivon että et ole yhden...
  4. Ä

    Toimintaa Vaasassa

    Hei! Onko täällä äitejä Vaasasta? Olisin kiinnostunut tietämään onko Vaasassa mitään äiti/lapsi-kerhoja tai muuta äideille ja pienille lapsille? Itselläni on sellainen tilanne että olen muuttamassa osittain Vaasaan miehen työn vuoksi. Eli asuisin siellä ainakin jonkin verran, mutta mulle on...
  5. Ä

    piltti

    mä ostin pojalle 6,5kk kasvis-kinkku piltin. tuote selosteessa luki vesi,peruna,porkkana,sianliha,riisintärkkelys,kasvisöljy (rypsi). kasviksia 31% kinkkua 9%. poika söi puoli purkkia ja sai allergisen reaktion. kasvot oli punaiset ja kutiavat. en oikein ymmärtänyt mikä sen aiheutti kun poika...
  6. Ä

    poskiontelotulehdus vaivaa

    Onko muilla ollu tänä talvena poikkeuksellisen sitkeetä poskiontelotulehdusta? Itsellä kolmas lääkekuuri menossa,eikä tunnu ohi menevän. On vaan hankala saada kunnon lääkkeitä kun imettää. Mikä avuksi? :headwall:

Yhteistyössä