Hakutulokset

1. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

11.6. 😂🫣 aaii sori
  2. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

en koskaan muista kirjautua kun alan vastaamaan 🥴
  3. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

olen miettiny, mutta me siis jo käytiin 7+0 ja siellä oli kaikki oikein mainiosti! Vastasi päiviä ja syke oli vahva. Joten en tiedä onko järkeä mennä uudelleen, vai odotella ekaa neuvolaa ja toivoa että siellä kuunnellaan.
  4. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä oksensin toista viikkoa ja olin ihan raatoväsynyt. Nyt muutama päivä pahin oireilu loppui kuin seinään ja sekös nyt taas sitten huolestuttaa ja maalailen piruja seinillä. Nyt 8+2, että eihän näistä tiiä, mutta tämä epätietosuus ja epävarmuus kyllä kalvaa sydänjuuria myöten!
  5. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kiva kuulla että siellä oli kaikki hyvin 🥹
  6. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onko muilla vielä liki oireetonta vai minkälaisia tuntemuksia on ilmaantunut? Mun tekis kauheasti mieli jo alkaa hypistelemään ja valmistelemaan, vaikka tiiän ettei oo mitäään järkeä vielä 🫣 sais vaan pahan olon lisäksi muutakin konkretisoimaan tätä todeksi! 🫶
  7. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä oli ultrassa kaikki hyvin, vahva tasainen syke ja vastasi kuukautisista laskettuja päiviä 🥹
  8. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla alkoi oireilu kerta rysäyksellä sunnuntaina, nyt oon kaks päivää oksennellut ja nukkunut. Oon niin loputtoman väsynyt, etten ees tienny että ihminen voi olla näin puhki! En tosiaan muista, että oisin eläissään kuuna päivänä ollu näin poikki! Oon vaan nukkunu ja nuokkunu kaks päivää ja jos...
  9. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tsemppiä! 🥺
  10. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Minä täällä siis vielä jatkan juttujani! Vaikkakin vierailujan nimissä 🫠
  11. L

Kesäkuiset 2025 ☀️

Hei kaikki! Itse tein positiivisen testin viime viikolla! Nyt pitäisi olla siis 5+2. Esikoinen on 1,5 v, joten toinen lapsi ja toivotulla pienehköllä ikäerolla jos kaikki menee hyvin! Itse olen 31!

Yhteistyössä