Hakutulokset

1. S

Toukokuiset 2025

Hei, koitin laittaa sulle yksityisviestiä mutta se ei lähde ollenkaan. Saisitkohan sinä laitettua minulle? Haluaisin myös mukaan fb-ryhmään ☺️ Mulla on suht hyvä viikko takana. Mutta nyt viikonloppu on ollut hankalampi pahoinvoinnin kanssa. Heräsin yölläkin pahaan oloon 😔 harmittaa, että tämä...
  2. S

Toukokuiset 2025

Täällä tänään eka neuvola takana ☺️ paljon höpöteltiin ja liuta lähetteitä tuli verikokeisiin yms. Mutta tuli jotenkin hyvä mieli. Taas tuntuu kaikki konkreettisemmalta. Ja oli kyllä ihana neuvolan täti. Huolehti ja kuunteli ❤️
  3. S

Toukokuiset 2025

Minua kiinnostaisi fb-ryhmä ☺️ Mä en oo kirjoitellut nyt viikonloppuna mitään kun oon ollut ihan puhki. Oikeasti melkein vain nukuin koko viikonlopun. Pahoinvointi on hallinnassa xonvealla. Tai silleen, että etoo, mutta pystyy tekemään asioita. Tosin niinkuin totesin, niin nyt väsymys on ollut...
  4. S

Toukokuiset 2025

Heipsan! Täällä käyty tänään varhaisultrassa ja siellähän se pallero nökötti sykkeineen. ❤️ Tänään 7+4. Nyt on kyllä huojentunut olo ❤️
  5. S

Toukokuiset 2025

Huh, täällä eskaloitui pahoinvointi niin rajuksi tällä viikolla, että sain neuvolasta reseptin xonveaan. Yksi annos takana ja hiukan on valoa tunnelin päässä. Vielä on etova olo, mutta en ole oksentanut tänään ollenkaan. Huomenna nostan vielä annosta hiukan. Nyt selkeästi on isompi merkitys...
  6. S

Toukokuiset 2025

Täällä olo on ihan karmea 😔 Oon aivan puhki, voisin vaan nukkua ja hereillä ollessa koko ajan ihan hirveä oksettava olo. Taidan kokeeksi käydä hakemassa ne pahoinvointi rannekkeet apteekista, oliko täällä kellään kokemuksia niistä?
  7. S

Toukokuiset 2025

Terkkuja täältä. Verinen vuoto kesti vain yhden päivän ja säikäytti oikein kunnolla, mutta ilmeisesti oli harmitonta. Mulla ollut nyt perjantaista asti todella etova olo ja väsymys koko ajan. Ihan niinkuin eläisi vuosisadan krapulaa. Sinänsä pahaolo tuon vuodon jälkeen helpottaa huolta, mutta on...
  8. S

Toukokuiset 2025

Ei kipuja ainakaan aikaisempaa juilimista enempää.
  9. S

Toukokuiset 2025

Täällä päivä alkoi verisellä vuodolla 😔 sitä ei tule kauheasti, mutta joka vessa käynnillä kyllä. Päivällä loppui hetkeksi ja nyt taas illalla tiputtelee. Huolettaa ihan sikana. Tälläinen tiputtelu voi kai olla harmitonta, mutta nyt koko ajan pelottaa että sitä tulee enemmän 😔 neuvolaan...
  10. S

Toukokuiset 2025

Mulla kans juilinut mahaa tänään samalla tavalla kun alkaisi menkat ja äskön pyyhkiessä paperiin tuli jotain vaaleanpunaista. Vitsi, että mua pelottaa että tämä ei pääty hyvin 😔
  11. S

Toukokuiset 2025

Onpa kiva lukea kaikkien kuulumisia. Mä oon ollut muutaman päivän hiljaa, kun olin sellaisella hyvinvointi retriitillä pe-su. Mulla tulee usein etova olo aamuisin ja hetken päästä kun olen syönyt. Soodaveden säännöllinen hörppiminen jotenkin auttaa hiukan. Joogatessa meinasi kyllä välillä tehdä...
  12. S

Toukokuiset 2025

Mulla oli aikaisemmin minisun mama vitskuja ja niistä tosiaan voin pahoin jo yrittäessä. Luulin siis useamman kerran, että on aamupahoinvointia, mutta olikin vain vitamiinit. Olin tämänkin unohtanut jo välissä ja nakannut vitamiinit roskikseen kun endometrioosin takia yritykset oli hetken...
  13. S

Toukokuiset 2025

Mä voin viime viikolla huonosti, mutta sitten vaihdoin vitamiinit apteekin kehotuksesta toiseen ja se vähensi mun paha oloa reilusti 🙈 toki alussahan tässä ollaan, mutta muistinkin sitten samalla, että edellisillä kerroilla myös vitamiinit teki mulle pahaa oloa. Mulla on tulossa ultra 7+4 kun...
  14. S

Toukokuiset 2025

Heippa! Minäkin liityn tänne varovaisesti joukkoon. Meillä takana ivf-hoidot joista pakastealkion siirto tuotti nyt plussan viime sunnuntaina 😍 Olen 38v. Ja minulla on 2 lasta aikaisemmasta liitosta( 8 ja 10) ja nyt olisi ensimmäinen yhteinen vauva uuden puolison kanssa. Mulla harmillisesti...

Yhteistyössä