Hakutulokset

  1. J

    Menkat jäänyt pillereillä pois?

    onko kelläään yhdistelmäpilsuja syövällä jäänyt välivuoto tulematta? itse syonyt jo kuukausia harmonetteja ja viime kk oli vaan ihan pientä vuotoa pari päivää ja nyt ei ole vuotoa tullut enää ollenkaan! ja maanantai aamuna pitäisi jo seuraava kiekko aloittaa.
  2. J

    Mirenan luotettavuus?

    Minulle laitettin mirena hormoonikierukka n.1.5kk sitten,pientä vuotoa on ollut päivittäin ja vähän nipistelyjä vastassa muuten ihan hyvin.Mutta olen lukenut että monella on tullut yllätys raskauksia siitä huolimatta,haluan ehdottoman ehkäisyn eli miten yllätysraskaudet on tai mistä...
  3. J

    Prolaktinooma

    Moij kaikki :wave: Ajattelin kysäistä löytyykö tältä palstalta kanssasisaria? :) Eli siis onko kenelläkään lapsettomuuden syynä liian korkeat prolaktiini arvot ja kuinka pahasti on estänyt raskaaksi tuloanne? Itselläni prolaktinooma todettu jo vuosia sitten ja lääkityskin minulla on...
  4. J

    matkasänky mukaan etelänmatkalle?

    Onko kukaan ottanut reissuun mukaan omaa matkasänkyä? Meillä ei ole sellaista, mutta tuli mieleen että kannattaisiko ostaa, kun käymme silloin tällöin kylpylöissä tai hotelleissa ja nyt olisi tarkoitus lähteä etelänmatkalle. Poika on nyt 1v5kk. Kuinka vanhaksi matkasängyssä voi nukkua?
  5. J

    Äitiyspakkaus

    Hei! Haluaisin ostaa käyttämättömän äitiyspakkauksen? Asun ulkomailla, joten en saa sitä automaattisesti. Haluaisiko joku myydä? T. Jenny

Yhteistyössä