Hakutulokset

  1. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Voi Risupesä :hug: mä tiedän tasan miltä susta tuntuu :hug: ja toi on ihan varmasti vähän meillä kaikilla ellei ainakin joka toisella toi et tietyssä vaiheessa rupeaa jo ottamaan pikkasen etäisyyttä :ashamed: meillä on pitkä ja kivinen tie mutta toivottavasti tulos ois sitten jossain vaiheessa...
  2. D

    Inseminaatio

    Kiitos vastauksesta Mertzik :flower: itseasiassa en viitannut siihen sun 40 %vaan ylipäätään ku eri forkilla näkee noita lukuja mutta siis ilmeisesti he ovat ite just laskeneet noita noin =) Mulla siis tänään kp 1 ja gyne tulee huomenna lomalta ja sillä on se puolenmetrin kansio-pinkka...
  3. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Kun oikein kovin toivois sitä pidempää kiertoo niin sehän vaan lyhenee..elikkäs kp1 :headwall: toivon vaa et kerettäs inssiin jo tässä kuussa :/ tosin en välttis usko inssinkään tuottavan tulosta kun niitä normaaleja oli 11%ja hitaasti eteneviä kaartelevia 68%ja muodoltaan taas11%normaaleja ja...
  4. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Tervetuloa kirjottelemaan Perhone :flower: tosi hyvä että lähditte noin ajoissa tutkimuksiin..meilläkin vois asiat olla jo toisin jos oisin vuosi sitten jo tehnyt asialle jotain :| noh parempi myöhään kun ei milloinkaan...meillä lapsettomuuden syy miehen vasta-aineet :/ Eilen vein tulokset...
  5. D

    Inseminaatio

    Heipsan! Sellasta tässä mietiskelin kun aina välillä jostain luen että jollain on sen ja sen verran prosentteja mahdollisuus tulla raskaaksi inseminaatiosta ja siis ihan eri prosenttilukuja niin sanooko hoitava lääkäri sen vai mistä sen tietää? Tajuskohan kukaan mitä tarkotin :D
  6. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Tervetuloa Milde munkin puolesta :flower: Kiitos vastauksesta Irene ja risupesä :flower: Julkisella puolellahan me ollaan ja itsekkin kuvittelisin ettei inssiin kauhea jono olisi :) ja tosiaan toivotaan et se "pakkoehkäisy" pettäis :laugh:
  7. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Ja sitten vielä tuosta että jos joku ihmettelee miten vasta-aineita on noin paljon niin mieheni on aikoinaan ollut moottoripyörä onnettomuudessa jossa siis pallit osu pahasti pyörän tankkiin ja tämä siis todennäköisesti syynä...auts!
  8. D

    Odotuksen odottajat!part II

    :hug: Risupesälle :hug: toivotaan kovasti et tapahtuis :) Eihän sitä tiedä mihin hoitoihin sitä itsekin vielä sitten joutuu :x mä en oikein osaa noita juttuja tulkita mutta ymmärsin et lääkäri oli sanonut et luomumahdollisuus on hyvä mutta aikaa voi viedä reilusti ja siis 11%oli A:ta ja 68...
  9. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Hyvää uutta vuotta kaikille :flower: Mies soitti juuri, oli soittanut Felicitas klinikalle tuloksia määrä oli huippu ja tavara oli hyvää mutta vasta-aineita oli 87prossaa ! eli inssiin tässä mennään...odotan nyt sitä miestäni sen paperilapun kanssa kotiin että näen tarkemmat tulokset :) Olo...
  10. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Astridille voimia :hug: Oviksen bongasin 4päivää sitten ja seuraavat 2 aamuakin näytti ihan kirkasta punasta..itseasiassa testiviiva oli joka kerta vahvempi kun kontrolliviiva...ja tosi toimiinkin päästiin harmi vaan et usko siihen luomuun on lähtenyt jo muutama kierto sitten....tuloksia...
  11. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Onnea Osirekselle ja miehelle voin vaan kuvitella tein fiilikset ja mikä joululahja!!nyt vaan tarrasukkia matkaan ja paljon :hug: :hug: Myös kaikille muille niitä tarvitseville :heart: On:Sain aikaseks ostaa ovistikkuja kohta vois taas alkaa tikuttaa.. Kauankos noi simppanäytteet on...
  12. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Mulla on nyt kp5 senkin voisi päivittää :)
  13. D

    Odotuksen odottajat!part II

    :flower: Onnittelut Stelliinalle ja miehelle :hug: Tänään oli mun ensimmäinen kerta niissä naistenpolin tutkimuksissa ja valmistauduin henkisesti siihen aukiolotutkimukseen, ei se gyne sitten sitä tehnykkää..ultran teki ja sano et kaikki näyttää hyvältä..nyt ootetaan vaan niitä simppatuloksia...
  14. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Kiitos vastauksesta Risukasa :flower: sillä mä vaan kyselin kun sillon kun kävin lääkärillä ekan kerran niin kysyin et mites saanko jotain teroja tai clomeja niin hän meinas et mä en niitä tarvitse kun kerta on jo 8vuotias lapsi...mutta siis mun ymmärryksen mukaan tuolla alhaalla voi tapahtua...
  15. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Mäkin mietin tota pidättäytymisaikaa ja se tosiaan nytte veny liian kauaks :/ eli meni taas ens viikkoon näytteen vieminen;/ Hei mä mietin ihan sellasta että mikä se on ollu peruste sille et aikoinaan ootte saaneet clomit ja kuka sen teille on määränny..
  16. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Kiitos tervetuloa toivotuksesta :flower: Mulla on nyt kp 23/29-34 toivon mukaan sitten 9pv ens kuuta olis jotakuinkin kp 9 et saisivat sitten mahollisimman paljon irti :) Oon nyt viimosen puolivuotta koittanut lukea mahollisimman paljon kaikista aiheeseen liittyvistä jutuista mutta silti...
  17. D

    Odotuksen odottajat!part II

    Hei saanko tulla mukaan :wave: Olen 27 vuotias ja mies 30 wee itselläni on 8-vuotias tytär edellisestä suhteesta =) Yritys on meillä alkanut helmikuussa 07 ensimmäinen lääkärikäynti takana ja siellä sanottiin että kaikki olis ok mun osaltani... miehen simpat pitäisi viedä tutkimuksiin ensi...

Yhteistyössä