Hakutulokset

1. V

Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Heippa Mä joudun hyppään pinosta pois. Meille tosiaan piti tehdä tällä viikolla punktio, mutta elämä ei aina mene suunnitelmien mukaisesti. (sehän me kaikki todellakin tiedetään!!) Meillä tapahtui muussa elämässä isoja muutoksia ja katsoimme parhaaksi hetkeksi aikaa keskeyttää...
  2. V

Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Heippa! Lääkäriaika takana. Gonal-f vaihdetaan tälle kiepille Menopuriin. Onko kellään kokemuksia kyseisen lääkkeen käytöstä? Ultralla katsottuna näytti ihan hyvältä. Kuukautisia odotellaan alkavaksi loppuviikosta. Sit kp2 eteenpäin pistellään. Aikataulu muuttui hieman, kuten arvelinkin ja...
  3. V

PAS HUHTIKUUSSA!

Kiitos Liisu ja Amelia lohdutuksista. Mä hyppään tästä suoraan toukokuun hoitolaisiin. Päätettiin aloittaa heti rumpa uudelleen. Tsemiä kaikille tähän hoitoonne! -Vimppu-
  4. V

Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Heippa! :wave: Saisinkos liittyä joukkoonne? Hyppäisisin tuolta huhtikuun pas hoitolaisista tähän pinoon, kun siirtoon ei päästykään. Maanantaina pitäisi olla 3 icsin suunnitteluaika Tays:ssa. Alustavan puheen mukaan punktio olisi viikolla 21, mutta meille hoito tehdään lyhyellä kaavalla...
  5. V

PAS HUHTIKUUSSA!

Meillä ei kumpikaan alkioista selvinnyt sulatuksesta. V***a aivan mahottomasti. Vaikka osasin epäillä tätä tilannetta sen pohjalta ettei viimeksikään passiin päästy juuri samaisesta syystä, niin silti tuntuu kyllä pahalta. Onkohan tämä kuinka yleistä että näin käy? Meillä on siis yhteensä...
  6. V

Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

Alkuun ajateltiin että syy on siinä että ovulaatio ei aina tapahdu. Asiaa korjattiin hormonein. Simpat piti olla ekan näytteen perusteella hyvät. Hieman alentunut tilanne, mutta luomuraskaus täysin mahdollinen. Minä olin siis alkutilanteen perusteella se jonka vuoksi raskaus ei ole alkanut...
  7. V

PAS HUHTIKUUSSA!

Onnea siirtoon Amelia!! Kerrohan sitten kuinka meni. Mä kysyin perjantaina lääkäriltäni levosta siirron jälkeen ja lääkärini kertoi tuon saman patja jutun mulle, kuin mitä Liisulle oli sanottu. Ei kuulemma pääse alkio tippumaan kohdusta enää mihinkään, monenkin tekijän vuoksi. Kertoi myös että...
  8. V

PAS HUHTIKUUSSA!

Olipas mielenkiintoinen uutinen tuo että Ruotsissa makoillaan siirron jälkeen. Mulle on ainakin aina sekä inssien että icsin alkionsiirtojen jälkeen sanottu, että samantien pystyyn ja normi elämää. Voisinkin kysäistä huomenna kun näen lääkärin. Käyn tarkistuttamassa tilanteen. Et kuinka on folli...
  9. V

PAS HUHTIKUUSSA!

Moikka! Saisinko liittyä pinoonne? Meillä on lapsettomuutta takana parisen vuotta. Kevyempien hoitojen lisäksi on tehty 2 icsiä. Meillä on syytä miehessä, ilmeisesti hieman itsessänikin ja yhtenä isona se, ettei ivf:ssä hedelmöittynyt yksikään solu, eli jotenkin ei toimita yhteen. Ekasta...
  10. V

Nukkuuko muut 1,5v koko yön...?

Kysynpä vaan, onko meidän poika ainut kukkuja. Ei syö enää öisin, mutta heräilee yleensä noin kaksi kertaa yössä. Joskus vähempi joskus enempi. Menee kiltisti ja mielellään nukkumaan omaan pinnasänkyyn unipussiin nallen viereen. Menee nukkumaan noin 20 maissa. Nukahtaa yleensä vartissa. Nukkuu...
  11. V

inseminaatiosta kaksi päivää!!!!!!!

Jännittää!!!!!!!!!!!! Pitäkää peukkuja!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä