Hakutulokset

1. P

2.5 viikkoa takana PISTEIDEN LASKUA ja kilot eivät ole

jos menee pisteenkin yli niiin viikko on pilalla
  2. P

ÄITIENPÄIVÄN 13.5.2007 HUUTISPINO

[b]Eri kokoisia nuken vaatteita ( 38 - 55cm) umpeutumassa tänään: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=pirjoahman&status=N
  3. P

ÄITIENPÄIVÄN 13.5.2007 HUUTISPINO

[/b]Eri kokoisia nuken vaatteita (38 - 55 cm) umpeutumassa tänään: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=pirjoahman&status=N
  4. P

jos ovuloin eilen, onko myöhäistä tänään rakastella?

Eihän ny tokikaan. Eihän sitä voi myöhästyä rakastelusta. Niin ja jos vauva haaveissa, ni älä suotta kattele/tunnustele nuita oviksia(alkavat tulee joko joka ikinen päivä tai ei ikinä, menee nimittäin mieli ihan sekasi) vaan pupuilette just sillon ku tekee mieli ja nautitte toisistanne...
  5. P

SUNNUNTAIN 6.5.2007 HUUTISPINO

[b] Eri kokoisia (38 - 55 cm) nuken vaatteita sulkeutumassa tänään: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=pirjoahman&status=N
  6. P

Ollaanko me TOISEN luokan kansalaisia???

joo, olette! Mikä ihmeen kysymys se tämä oli? onko huono itsetunto?
  7. P

Voi susan ...!

:x :x :x
  8. P

Opettaja teippasi lapsen tuoliin

Voi opettaja raukka! Aina saavat syyn niskoille, vaikka vain huumorilla yrittäisivät tunneista selvitä. Onneksi en ryhtynyt opettajaksi!!!!
  9. P

vaimon surffailut

Minun mielestäni voisit ehdottaa kimppakivaa.
  10. P

Lapseniko itsetyydyttää (?)

Kiitos tiedosta. Juttelen tyttäreni kanssa tästä, jospa vaikka ymmärtäisikin.
  11. P

Hei kaikki. Minun yksitoista vuotias lapseni on käyttäytynyt oudosti. Aina kun hän on tietokoneella, niin hän hinkkaa alapäätänsä kantapäähänsä. Istuu siis polvillaan ja siinä sitten. Siitähän tulee mieleen seksi, mutta eihän se kantapää mene kuitenkaan sisään. Olen sanonut tyyliin "Lopeta se...
  12. P

Hei kaikki. Minun yksitoista vuotias lapseni on käyttäytynyt oudosti. Aina kun hän on tietokoneella, niin hän hinkkaa alapäätänsä kantapäähänsä. Istuu siis polvillaan ja siinä sitten. Siitähän tulee mieleen seksi, mutta eihän se kantapää mene kuitenkaan sisään. Olen sanonut tyyliin "Lopeta se...
  13. P

Miehen "perhe"

Kiitos teille molemmille vastauksista! Tämä on todellakin vaikea asia. Mummu pärjää täysin siinä kotona, koska siinä asuu siis myös mieheni yksi sisko. En olekaan ajatellut että mieheni toiminta mahdollistaisi veljen juomisen, mutta näin hän taitaa osaltaan tehdä. Osaltaan sitä tekee myös mummu...
  14. P

Sairastaako teidän 10-vuotiaat vielä paljon?

Meidän Nina on sairastanut aika paljon nyt tammikuu - huhtikuu välisenä aikana. Koulusata Nina on ainakin ollut pois ja yleensä liittyen flunssaan tai mahatautiin. Lämpöäkin on ollut aina välillä aamuisin.
  15. P

Minkä kokoisia 6v-7v eli 00 syntyneitä?

Meidän Jaakko täyttää elokuussa 7. Nyt on 120/n. 20kg
  16. P

miehen äiti

siis minun anoppi ei kohtele kaikkia lastenlapsiaan tasapuolisesti. Kuten ei ilmeisesti ole kohdellut aikoinaan lapsiaankaan. Nyt meidän lapset kysyvät "miksi mummi ei käy meillä vain serkkujen luona?" Ja eikö mummi välitä meistä kysymyksiä tulee...... Mies on haluton ottamaan asiaa puheeksi...
  17. P

Saako yksinhuoltajana jotain asumistukea?

Mulla kynnys mennä sossuun on kyllä tosi korkealla. Tulot on pienet, mutta ollaan tultu kuitenkin toimeen. Käytettynä saa onneksi yhtä sun toista edullisesti ja ruokaa voi tehdä halvallakin. Kaikki on niin suhteellista. Mut tarkoitukseni ei siis ole tuomita sossua ja sen asiakkaita, itse en vain...
  18. P

pph!

Aikas kivat työajat sulla. Työajat on sen mukaan mitä hoidontarve eli jos olet kaupungilla voi työaika olla klo 5.30-22.00 välillä. =)
  19. P

Pihkaa vaatteissa

Miten saa pihkan pois vaatteista?
  20. P

Ärsyttävä leikkikaveri

Juu, voisin tietty vähän tarkentaa sepostustani: ikää löytyy molemmilta saman verran, eli eskariin kohtapuoleen ollaan siis menossa. Isoin ongelma on toisen luonteen vahvuus, ja toisen luonteen kiltteys. Uusi naapuri on tämä räväkämpi osapuoli. En sano, että olisi "paha" vaan luonteenpiirteet...

Yhteistyössä