Hakutulokset

  1. J

    tärkkelysallergia?

    juttelin yhden asiasta tietävän ihmisen kanssa peruna allergiasta. perunassa lapset reagoivat juuri tähän tärkkelykseen. olen itse miettinyt kun poikani saa kaikista hedelmäsoseista ihooireita mutta niissähän on kaikissa valmiissa purkeissa tärkkelystä..pitää koettaa jos itse tekisin hedelmä ja...
  2. J

    Mä oon päättänyt pettää mun miestä

    Meidän piti olla match made in heaven. Mut ei se sit niin mennytkään. Se ei ikinä ole tunnustanut pettäneensä mua, mutta mä tiedän näin olleen. Ennen eroa mä haluan kostaa. Mä haluan ja aion (todellakin) pettää häntä ja aiheuttaa kaiken sen tuskan mitä se on mulle aiheuttanut. Jos (ja kun) se...
  3. J

    haluako lapsi olla vähissä vaateeissa

    tämmösessä heltessä
  4. J

    hei keillä laskettu aika helmik-07?

    onko teillä aiempia lapsia? mul on 1, nyt 1,5v. tyty. ikäeroks tulee siis reilu 2v jos tää toka ajallaan syntyy. aattelin vaan et ois kiva vaihdella jonkun samanhenkisen kaa kuulumisia kun jännittää tää uusi raskaus ja ei siitä oikeen voi vielä kertoa kelleen ku on niin alussa et saattaa...
  5. J

    saan toisen vauvan..

    upee tunne mutta.. onko muilla teillä ollut niin, et ei tää seuraava raskaus enää tunnukaan niin ihmeelliseltä ja pelottavalta ja jännittävältä ja haasteelliselta ku eka? jotenkin mulla on latistuneempi tunnelma. tai ei latistuneempi mut en niinku enää pelkää tätä juttua yhtä paljon...
  6. J

    olenpa iloinen avokkeen puolesta!

    Aloitti laihdutuksen n. 2 viikkoa sitten ja nyt kun kävi vaa'alla oli pois lähtenyt 4,4kg! :D aika hyvä aloitus vai mitä :)

Yhteistyössä